Segítségek az út megtalálásához

By | 10:36 Leave a Comment
Sziasztok!


 Kérdeztétek, hogy melyeket használtam az előző posztomban említett segítő blogok, könyvek, videók közül. Tudnotok kell, hogy mint általában minden ember én is inspirálódok, tanulok különböző emberek meglátásaibol, hogy aztán a számomra igaz dolgokat hasznosítani tudjam az utam megtalálásában, esetleg átalakítsam a sajátoméra. Szerintem nagyon jó dolog, hogy sokan írnak ebben a témában, mert nem lehet eleget beszélni az élet dolgairól. Annyiféle különböző nézet létezik és oly sokféle gondolatmenetet térképeznek fel az emberek, hogy az szinte csodálatos. Én imádok elgondolkodni és leírni a saját "ötleteimet", ezzel segítséget, mankót nyújtani embereknek akik lehet, hogy ezekben a szavakban találnak valami olyan információt amit tudnak hasznosítani.




Xx

 Mint említettem, jelekként léptek az életembe ezek a "segítők" amelyek által én is formálódtam és kialakíthattam a saját rendszerem. Megosztom Veletek ezeket, mert szerintem Ti is sokat tanulhattok belőlük.


 Az első ami elindította a lavinát Louise L. Hay videója indította el, amit tényleg nagyon érdemes megnézni mert annyira feltőlt, hogy hetekig a föld felett szállsz. Nagyon jó kisfilmről van szó, amely hatalmas inspirációs löketet ad. Könyvben is elérhető, nekem megvan, de a filmben minden információt megtalálsz.

 Könyveknél maradva Dr. Csernus Imre "A kiút" című művével folytatnám amelyet két nap alatt olvastam ki. Nagyon jó kérdéseket tesz fel benne és válaszolja meg azokat. Átlátja a helyzeteket és ezeket le is írja. Néhol kissé nyers stílusa arra ösztönöz, hogy gondold át a helyzetedet.

 Egy másik könyv amely remek tippekkel lát el a célod eléréséhez Farkas Lívia "Ennél zöldebb nem lesz!" című könyve. Ő gyakorlaokkal próbál segíteni, hogy rendeződjön az életed és elérd a céljaidat. Nagyon élveztem ezek leírását.

 És most következik a blog amelyet olvasva feltöltődöm és segít nekem. Ez Oravecz Nóra blogja akivel nagyon sok közös van bennünk. A története az enyémhez hasonló, csak annyi különbséggel, hogy ő már elérte a célját, én pedig még abban az időszakban vagyok, hogy az utamat keresem, de ugyan az vonz engem is mint egykor Őt! Nagyon szeretem az írásait.

 Remélem tudtam egy kicsit segíteni azoknak akik nem tudják eldönteni, hogy hova nyúljanak. Én továbbra is ellátlak Titeket hasonló bejegyzésekkel. de aki kézenfoghatóbbra vágyik tudom ajánlani a fent említett műveket.

Niki



 



Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

0 megjegyzés :