Alkotói válság

By | 13:12 Leave a Comment
Sziasztok!


 Olykor nagyon nehéz újat alkotni. Ha nincs meg az inspiráció, szinte lehetetlen. Megy az örlődés, mindenben próbáljuk megtalálni azt a pluszt, amely majd kizökkent, de az egész olyan erőltetett lesz.


Facebook
 

 Én maximalistának tartom magam, és úgy vagyok vele, hogy vagy olyat amelyet én tökéletesnek találok, vagy semmit. Ezt az élet minden területén alkalmazom, de nem mindig sikerül 100%-ig ehhez tartanom magam. Igen, születnek olyan posztok amelyekből többet is ki tudtam volna hozni, de mondjuk egy határidő, betegség, rossz hangulat rányomja a bélyegét a munkámra. Sajnos ezt az érzést mindenki átéli a mindennapokban.


 Mi inspirál épp most az írásra amikor rossz paszban, betegen, idegesen fortyogok a laptopom előtt ülve? Az, hogy már jóval meghaladta a 120 000-et az oldalmegjelenítések száma, hogy rengetegen olvassátok a bejegyzéseket, hogy szeretem ezt csinálni és a Szex és New York. 39 fokos lázzal, mandulagyulladással nem tudtam túl sok mindent csinálni a napokban minthogy sorozatokat néztem. Imádom New Yorkot, az írást, hát ez a nekem való sorozat. Szégyen, nem szégyen én csak a két filmet láttam eddig, de a részek nem fogtak meg. Ám két nap alatt ledaráltam az első évadot.



Untitled

 Mit ne mondjak tetszik, nagyon jó a történet, változatosak a részek és nem az a húzom, húzom és unalmassá válik az egész. Számomra inspirálóan hat az írásra. Szerintem egy külön posztot fogok szentelni a kielemzésére, mert nem annyira szimpatikus a karakterek életvitele a számomra (nyilván kitalált, túlzás, de biztosan van igazság alapja...).


Addig is mindenkinek szép estét, és ha Ti is válságba kerültök figyeljetek az apró jelekre, de ne görcsöljetek rá a dologra és hamarosan újra a toppon lehettek!


Niki

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

0 megjegyzés :