Heti összefoglaló, avagy az én bikini body programom #1

By | 10:47 Leave a Comment
Sziasztok!

Az életmódváltás nagyon pontos, tervezett szakaszát áprilisban kezdtem el komolyabban, és már most érzem a jótékony hatását. Energikusabb, feszesebb, vidámabb és egészségesebb vagyok. Minden káros szokásomat félretettem, és bár sokszor meg kell küzdenem magammal, nem bánom, hiszen minden nappal csak fejlődni fogok és közelebb kerülök a célomhoz. Szeretném megjegyezni, hogy én nem kilókhoz kötöm a tervezett alakomat, hanem a tükörképemet tartom a mércémnek. Ha úgy nézek bele, hogy ez igen, tényleg egy feszes, izmos, szálkás, boldog lányt látok viszont, akkor megérte. Kéthetente mérem magam, de csak a viszonyítás végett. Minden héten csinálok egy összefoglalót, amelyben leírom a tapasztalataimat.


















Az étrendem szempontjából napi 5x étkezem három óránként, 100g szénhidráton, 134g fehérjén vagyok egyenlőre. Tisztán étkezem, sovány, egészséges ételeket fogyasztok, semmi cukor, vagy finomított ch. Őszintén szólva, így a hét végére eléggé elfogyott az energiám a heti négy edzés, utazás, tanulás, össze-vissza rohangálás, és a korlátozott/ megszabott étrend hatása miatt (még nem állt át 100% -ban a szervezetem), ezért most vacsorára egy kicsivel több ch-t vittem be a szervezetbe, mint amit szoktam (ne gondoljatok rosszra, csak annyi, hogy ettem 50g rizst is a kis csirkém és zöldségem mellé), hogy újratöltsem magam, és most jön egy kis esti edzés. Fontos, ha azt érzed az életmódváltás elkezdése után 1-2 héttel, hogy a szervezeted már nagyon kimerült, inkább töltsd fel egy kicsit a készleteidet, természetesen jó alapanyagokkal, hogy teljes erőbedobással folytathasd a programod. Ne az legyen, hogy éhezel és esetleg végső elkeseredésedben felzabálod a hűtőt, vagy már az elején feladod. Sokszor elő fog ez fordulni, de erősnek kell maradnod a saját érdekedben! Ezt a kis kimerültséget leszámítva nagyon jól érzem magam, és sokkal kevésbé vagyok éhes, mint azelőtt. Nem is kívánom a péksütiket, gyorskajákat.



















Mint írtam heti 4x edzek. 3x a Kayla Itsines program alapján, és 1-2 alkalommal elmegyek futni, általában egy kört a Margitszigeten.  Ha kevésnek találtam a napi megadott adagot, akkor még csinálok magamtól erősítő, súlyzós edzést. A programom elején teljes testet átmozgató mozgást végzek (kb 1,5-2 hónapig), majd később jöhet a funkcionális konditerembe járás.




















Összességében minden rendben, jó úton haladok, alig várom a folytatást és a kihívásokat! Ti hogyan készültök a nyárra? J Niki
Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

0 megjegyzés :