Bikini body #2 - Proteines túrókrém

By | 3:53 Leave a Comment
Sziasztok!

 Az egészséges táplálkozás alapja, napi 5x-i étkezés kis adagokkal. A legjobb ha 3-4 óránként eszel. Tízórainak vagy uzsonnának egy 3 perc alatt elkészíthető, fehérjében gazdag finomságot szoktam enni. A sovány túró minden diéta alapja. Sokféleképpen el lehet elkészíteni, van édes és sós változata is, és ezen belül vagy 100 féle különböző recept. A blogon már olvashattatok egy diétás krémtúró receptet, most egy kicsit édesebb, csokisabb változatot fogok bemutatni, azok számára, akik a diétát az önsanyargatással és az élvezetek teljes megvonásával kapcsolják össze. Mindössze hátom alapanyagra lesz szükség, amit az előző posztomban olvashattatok.















Hozzávalók (2 adaghoz):
-180g-os zsírszegény túró
-3-4 evőkanál zsírszegény natúr joghurt
-1 mérőkanál fehérjepor


















Nincs más dolgunk, mint a hozzávalókat alaposan összekeverni és a hűtőbe rakni egy 20 percre. Én étcsokis fehérjeport használtam. Semmi mást édesítőt nem raktam bele, és őszintén szólva kicsit már túl édesnek éreztem, szóval , aki nem bírja ezt, az vegyen el egy kicsit a fehérjepor mennyiségéből. Bátran egyétek edzés után is, hiszen kell az izmoknak a fehérjepótlás. Egy adag, kb. 180 kcal-ra jön ki, 24g fehérjét és 9g szánhidrátot tartalmaz.

Remélem kipróbáljátok!
Niki
Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

0 megjegyzés :