Bikini body #3 - Banán-tojás palacsinta

By | 7:57 Leave a Comment
Sziasztok!

Ma egy újabb egyszerű és nagyszerű recepttel érkeztem, azok számára, akik az egészséges táplálkozást be szeretnék iktatni a mindennapjaikba. Nagyon rohanó világban élünk, de nem lehetetlen odafigyelni, hogy mit eszünk. Én kollégista vagyok, és sokáig áltattam magam, hogy ilyen életmódot folytatóként egyszerűen nem tudom megtenni, hogy rendszeresen mozogjak és napi 5x egészségesen táplálkozzam. Erre kellenek a megfelelő, egyszerű fogások. A későbbiekben bővebben írok a dologról, de most kezdjük is a hozzávalókkal:


















-1db banán
-2db tojás
-40g zabpehely



















Semmi más dolgod nincs, mit alaposan összekeverni a hozzávalókat, és egy kis kókuszolajon megsütni. Pár perc alatt kész. Én egy evőkanál mennyiséget mértem 1 db mini palacsintának, és 11 db lett belőle. Ezt két tízóraira vagy uzsonnára osztottam szét.
Összesen 436 kcal 262g és 100g-ban a fehérje 8g, a szénhidrát 20g és a zsír 5,9g.





















Remélem, kipróbáljátok!

Niki
Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

0 megjegyzés :