Infó!

By | 6:16 Leave a Comment

 


Sziasztok Drágáim!

 Remélem minden érettségiző saját elvárásainak megfelelően teljesített!Nekem most jön a nehéz időszak tanulás szempontjából, mert sajnos/ nem sajnos rengeteg vizsgám lesz... Az év végi hajrára készülve azért nem feledkeztem meg Rólatok természetesen! Hatalmas meglepetéssel készülök, ami szerintem minden gondolatotokat felülmúlja. Pontos időpontot még nem tudok, de 1-2 hónapon belül biztosan. Életem nagy fordulópontja lesz, remélem velem maradtok!


summer
 
 Most pedig késéseket illetve kérdéseket várok tőletek amelyekre poszt keretein belül válaszolnék. Nyugodtan írjátok commentbe, vagy az email címemre is küldhetitek őket. Akár tippeket írhattok, hogy miről olvasnátok szívesen, vagy bármilyen kérdést amire választ szeretnétek kapni! Lelki illetve beauty témában egyaránt. Szeretném ha ez a közösség kicsit összekovácsolódna és megismernénk egymást. Sajnos még elég hideg a légkör és ez az én időhiányomnak is köszönhető, de a nyár beköszöntével remélem sokkal több időm marad az írásra.

Sok puszi Nektek, hajrá az utolsó hónapokra, hamarosan jelentkezem!

Niki
Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

0 megjegyzés :