Mi a boldogság kulcsa?

By | 3:33 Leave a Comment
Sziasztok!

 Most ismét egy lelkizős poszttal jöttem. Már elég rég írtam ilyet, de a nagy sikerre és az olvasóktól kapott visszajelzések alapján az látszik, hogy megérintenek Titeket ezek a bejegyzések. Örülök, hogy tudok segíteni!

Tumblr ~


 Ma összegyűjtöm azokat a dolgokat amik boldoggá tesznek. Nem írtam össze sehol, a poszt szerkeztése közben keletkező első gondolataimat vetem "papírra". Ezt Ti is megtehetitek, higyjétek el, segíteni fog!

Untitled | via Tumblr


Boldog vagyok amikor...
- egy nagy vihar után kimegyek a szabadba és beszívom a friss, eső utáni levegőt
- hajnalban vagy kora reggel sétálok az utcán és még minden ébredezik
- a nagymamámhoz mehetek aki mindig isteni ételekkel vár és nagyon szeret
- megérzem a friss péksütemény illatát
- edzés után kellemes fáradság önt el
- valaki rámmosolyog
- bulizni megyek a barátnőimmel
- kávét iszunk és beszélgetünk a barátnőimmel
- szerda reggel felkelek
- hallgatom a kedvenc zenéimet
- weheartit-en inspiráló képeket szívlelek
- a kedvenc magazinjaimat olvasom
- kettesben beszélgethetek apukámmal
- látok egy boldog szerelmespárt
- látok egy aranyos állatot
- kocsival megyünk és a szembejövő jelez, hogy rendőrök mérnek a közelben
- utazok valahova
- sms-t kapok, vagy rámír valaki facebookon, viberen stb.
- elismerik a munkámat
- jó jegyet kapok
- megkaptam a nyelvvizsgámat
- angolul beszélhetek
- New York -ra gondolok
- természetben vagyok és észreveszem az apró csodákat
- meglátok egy kisbabát/ gyereket
- önzetlenül valaki magához ölel
- visszagondolok a jó pillanataimra
- visszagondolok a gyerekkorom szép emlékeire
- valaki szívességet tesz nekem
- segíthetek (bármi apróságot)
- meglátok egy meggyszínű kocsit
- egy finomat eszem/iszom
- új ruhát húzok magamra
- kibírom nassolás nélkül
- egy új helyet fedezek fel
- rajzolok
- jó filmet/sorozatot nézek
- megcsap a szél
-egyedül sprintelek egy számomra gyönörű helyen
- fürdés után bekenem magam a kedvenc testápolómmal
- kellemes parfüm illatot érzek
- sütök
- odaérek az iskolámhoz
- egy híres emberrel találkozom
- látok az utcán egy olyan embert aki segít a másikon
- megérzem a könyvek/füzetek illatát
- a jövőmre gondolok
- csend van és gondolkozhatok
- látok egy jó idézetet
- valaki megmaszírozza a lábam
- rámnéz, hozzámszól az a valaki aki fontos nekem
- kihasználom, hogy fiatal vagyok
- a Balaton illatát érezhetem
- tenger illatát érezhetem
- ha megérzem a naptej illatát
- a Nap sugarai melegítik bőrömet
- úszhatok
- futhatok
- edzőterembe megyek
-virágillatot érzek

 Ez ha jól számoltam 60. Még lenne kb. kétszer ennyi, de egyenlőre ennyi jutott eszembe. Ha megnézzük ezek a mindennapi élet apróságai. Bármiben megtalálhatod a boldogságot. Engem ilyenkor szeretet önt el, mindennek a kulcsa. Természetesen mindenkinek vannak hullámvölgyei, rosszabb és jobb napjai, de mindig beköszönt a jó. Nincs olyan akinek csak rossz élményei vannak. Ha valami jó ér, jegyezd meg , ivódjon be az agyadba az élmény, hogy tudjál belőle táplálkozni később. Nekem rengeteg ilyen emlékem van. Abban a pillanatban határtalanul boldog voltam és tudatosan megőriztem és a szívembe zártam a képet. Sokmindenen segített ez végig.

Éld az életedet, tölts minőségi időt szeretteiddel, és tudd, hogy csodálatos vagy!
Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

0 megjegyzés :