Diétás frissítő nyárra!

By | 7:28 4 comments
Sziasztok!


Nem szerettek/ tudtok sok vizet inni? A meleg beköszöntével egyre nagyobb szüksége van a szervezetnek folyadékpótlásra. Min. 2-2,5 liter vizet kéne meginnunk naponta. Én sajnos azok közé tartozom akik nem szeretnek mindig ugyanolyan ízt érezni és önteni magamba, pedig nagyon fontos. Az ízesített vizek nagy átlaga mindenféle édesítőszert és ízfokozót tartalmaz, szóval ha van rá módom inkább kihagyom ezeket. Felmerülhet a kétdés, hogy akkor hogyan igyuk a folyékony életet...
Mutatok pár tippet amelyel ízesebbé tehetitek, és ezáltal élvezetesebb lesz a bevitele!


Citromos-uborkás víz:


Szerintem erről sokat hallhattatok, nagy népszerűségnek örvend diétázók körében. Nagyon egyszerű elkészíteni, finom, frissítő és nem mellesleg zsírbontó hatású.


Infinite

Hozzávalók:
- 1 citrom
- 1/4 uborka
- 1/2 marék mentalevél
- esetleg 1/2 friss gyömbér
- 1,5- 2 l szénsavmentes ásványvíz


Elkészítés?
Feldaraboljuk a hozzávalókat és beleszórjuk a vízbe. A citrom felének a levét bele szoktam csavarni, a másik felét belekarikázom. Ha van rá lehetőség, akkor érdemes egy éjszakára hűtőbe tenni, hogy kioldódjanak belőle a fontos vitaminok, de ha gyorsan szeretnénk inni akkor természetesen elkészítés után is fogyaszthatjuk.


-Mindig legyen előtted víz, hogy nehogy elfelejts inni. Ha a kezed közelében van, autómatikusan tölteni fogod magadba.


-Legyen egy célod, hogy pl. délig megiszol egy 1,5-ös üveggel stb. Így motiválhatod magad az ivásra.


-Minden főétkezés előtt igyál egy pohár vizet, így kavesebbet fogsz enni, nem leszel olyan szinten éhes.


- Gondolj rá, hogy a  tested nagy része ebből áll és ez az éltető eleme. Hagyd a cukros üdítőket és hidratáld a bőröd, hajad, körmöd, szerveidet belülről!


Sok sikert!
Niki




Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

4 megjegyzés :

  1. Na ez egy tök jó recept, és ráadásul egészséges is! :) Így kell ezt csinálni! Én a citromos vizet jobban preferálom, de az uborkás változatról is hallottam már. Az uborka sokat változtat rajta? Nekem nagyon fura, hogy belerakja valaki, pedig lehet jót tesz a víznek.
    Én mindig megiszok egy üveggel, tök mindegy, hogy van-e mellettem, vagy nincs, szomjazom rá, főleg a melegben. A cukros szarokról meg hál istennek már lemondtam, főleg ebben a dög melegben, többet árt mint használ, amúgy is... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Annyiban változtat rajta,hogy érezni azt a friss "hidratáló" uborka ízt, én nagyon szeretem így! Szerencsére én is lemondtam a cukros üdítôkrôl már egy ideje... Mostmár meg sem tudnám inni... :)

      Törlés