Körmös TAG

By | 6:54 5 comments
Sziasztok!
















1. Hány darab körömlakkod van? 

Ebben a pillanatban 17db + amiket anya használ és kölcsönkérek tôle.


2. Mi a kedvenc körömlakk márkád? 

Hát még nincs OPI lakkom, de már "teszteltem" az egyik barátnômnél és tényleg nagyon jó, szóval az OPI.


3. Szereted a repedező körömlakkokat? 

Nem! Szerintem igénytelenséget sugároz.


4. Milyen márkájú volt az első körömlakkod, kb mennyi idős voltál akkor? 

Lovely, és egy francia manikûrös duo volt egy fehér és egy halványrózsaszín csillogós beütéssel. 12 éves koromban.


5. Melyik szín áll tőled a legtávolabb? 

Talán a neon színek mert nem illenek a stílusomhoz.


6. Melyik szín áll hozzád a legközelebb? 

A barna, pink, krém... ezeket hordom a legtöbbet.


7. Nevezz meg 2 szerinted tehetséges körmös bloggert, linkeld! 

Szerintem mindketten nagyon tehetségesek.

Köszi, hogy elolvastátok!
Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

5 megjegyzés :

  1. Köszi, hogy kitöltötted! :)

    VálaszTörlés
  2. 1 kérdés: A forrócsokis recepted: http://nuckurucmakeup.blogspot.com/2011/11/forrocsoki-recept.html#comment-form
    nagyon jónak tűnik, megkérdezhetem, h mik a pontos mértékegységei a hozzávalóknak? :)
    Köszi!

    VálaszTörlés
  3. Szívesen, köszi, hogy elolvastad. Igazábòl ízlés kérdése... Sajnos én ízlelgetni szoktam és amikor eltalálom a tökéletes ízt, akkor hagyom abba. Bocsi, hogy csak ennyit tudtam mondani :(

    VálaszTörlés
  4. OK, végülis van, amit én is így csinálok, szóval értelek. :))

    VálaszTörlés
  5. Egyébként nagyon tetszik a blogod! Nagyon igényes és nagyon tetszenek a témái! :)

    VálaszTörlés