Hippsy

By | 11:58 Leave a Comment
Sziasztok!


Még nem mondtam el Nektek, de megjött a Hippsy csomagom és nagyon tetszenek a termékeik amiket kaptam, szóval szeretném Nektek egy kicsit jobban bemutatni, illetve a saját véleményemet is leírni.



Itt a kis csomagom... már alig vártam, hogy megérkezzen!

TARTALMA:

derékmelegítő - hippsy ORIGINALS - Fekete
-pantalló - hippsy - Fekete
-kardigán 3/4-es ujjú - hippsy - Fekete

Amint kinyitottam a csomagot, tudtam, hogy jó barátok leszünk :) Minden termék igényesen, külön-külön bevolt csomagova (úgy ahogy kell). Járt 1-1 leírás is hozzájuk. Már rég óta keresek megfelelô termékeket a hûvösebb napokra, szóval nagyon örültem amikor rátaláltam erre a cégre. Nagyon barátságos, és az egész tematikája is nagyon szimpatikus. 


Tetôtôl- talpig hippsy-ben! :)



derékmelegítő - hippsy ORIGINALS - Fekete





MI AZ A DERÉKMELEGÍTŐ?

Egy ruhadarab, mely azért született meg, hogy bizonyítsa, létezik harmónia, sőt szinergia a divat és az egészség(megőrzés) között.
Hiánypótló mivoltának köszönhetően nemcsak az unokák, de a nagymamák elvárásainak is megfelel. Egy olyan színes kiegészítőről van szó, mely egyfajta tudatos döntés a felfázás megelőzése érdekében.
Ez az egyszerű és nagyszerű ötlet szerencsére nekünk jutott eszünkbe elsőként, így megadatott a lehetőség, hogy a derékmelegítőt, mint fogalmat meghonosítsuk itthon és egyre több európai országban is.

SAJÁT VÉVEMÉNY

Soha nem gondoltam volna, hogy ilyen kényelmes. Az én méretem az "S" -es, de még ha híznék akkor is beleférnék mivel pamut-stretch anyagból van. Azért szerettem volna derékmelegítôt, mert úgy éreztem egy darabig magam, mintha felfáztam volna és nagyon megijedtem. Eldöntöttem, hogy változtatni kell. Nem bántam meg hiszen ez a nagyszerû találmány eszméletlenül sokat segített. Mindenkinek ajánlani tudom! Kiváló partner a hidegebb hónapokban! Én a feketét választottam mert minden színhez megy, de rengeteg féle színben, méretben kapható. Lehet, hogy még rendelek más színekbôl...

10/10

-pantalló - hippsy - Fekete

A hippsy Originals anyagából készült, bokáig érő leggings. Bokánál egy kis gumi segítségével rögzítheted a talpadhoz, így nem fog felcsúszni a csizma alatt, illetve körömcipővel is bátran hordhatod!



SAJÁT VÉVEMÉNY

Már nagyon rég szeretnék egy meleg cicanadrágot, de eddig még nem találtam meg az igazit. Amint rátaláltam a honlapon, tudtam, hogy ez kell nekem! Imádom, gogy a sarkánál van a rögzítô gumi, mivel fôleg csizmával hordom és utálom, ha felcsúszik a térdemhez valami, szóval ez egy kiválló választás volt. Még -1 fokban sem fáztam benne, mivel szerintem valamivel vastagabb a többinél. Egyszerûen imádom!

10/10

-kardigán 3/4-es ujjú - hippsy - Fekete


A már megszokott puha anyagnak köszönhetően hihetetlenül kényelmes viselet! Az ujja 3/4-es, vagyis karkötővel is remekül fel lehet dobni, illetve ajánljuk hozzá a slim öveket!

SAJÁT VÉVEMÉNY

Bár én nem rendeltem hozzá övet, szerintem önmagában is jól hordható. Szerintem nagyon jó, hogy 3/4-es ujja van és, hogy nincsen rajta cipzár vagy gomb. Az anyaga is tökéletes, nagyon puha és kényelmes viselet.

10/10

Hát igen... a maximum pontokat kapta tôlem és nem elfogultságból, tényleg így érzem. Mindenkinek csak ajánlani tudom a termékeiket. Ezeken kívül vannak garbók, pólók, leggings-ek, MOVE termékek amiket kifejezetten a sportra fejlesztettek ki stb... Szerintem kiválló karácsonyi ajándékok lehetnek, mivel hasznosak és mondjuk egy derékmelegítôvel sosem lôhetünk mellé.

Szerintem nézzetek be a honlapjukra mivel ott több információval szaolgálnak a termékekrôl illetve a cégrôl.

Remélem tetszett ez a post! Nektek vannak hasonló termékeitek?


Újabb bejegyzés Főoldal

0 megjegyzés :