Karácsonyi sorozat : Sütöttem :)

By | 9:45 2 comments
Sziasztok!

Mint tudjátok hamarosan itt a karácsony... egy sorozatot indítottam el a YouTube csatornámon. A szünet ideje alatt az ünnepek körül forognak a videók, sminkek, ajándékötletek stb. Ha van kedvetek nézzetek be! Azt akartam, hogy aki nem tud követni a YouTube-on ô se maradjon le semmirôl szóval a blogon is mûködni fog ez a karácsonyi sorozat csak nem videókkal hanem postokkal :)

Kezdjük is az elsô posttal... Nálunk az iskolában holnap lesz az osztálykarácsony, ennek örömére sütöttem ( kötelezô volt, de szeretek sütni). Egy olyan receptet akartam elkészíteni ami különleges és még nem csináltam. A csokidarabos kekszre esett a választásom. Ilyet, sôt még hasonlót sem készítettem, de próba cseresznye :). Szerintem nagyon jól sikerült... A család is dícsérte...

Így sikerült... szerintem nem néz ki rosszul :)

Ekkora golyókat kell formálni és arra ügyeljetek, hogy legyen hely köztük mert még így is összesültek, ha összesülnek akkor amikor már kihültek szét lehet ôket vágni...

ÍME A RECEPT:

  • 18 dkg liszt
  • 1 tk sütőpor
  • 12,5 dkg puha vaj
  • 15 dkg cukor
  • 1 tojás
  • 12,5 dkg apróra vágott étcsokoládé
  • egy csipet só
  • egy tk vanília aroma


A hozzávalókat összegyúrjuk.
A tésztából kis golyókat formálunk,  és a kekszeket sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük.
Előmelegített sütőben 10 perc alatt megsütjük, majd 1-2 percig hűlni hagyjuk őket.

sütési hőfok: 
190°C

sütési mód: 
hőlégkeveréses


Nagyon egyszerû és gyors recept. A sütésnél figyeljetek mert lehet, hogy a Ti sütôtök

másképp süt és kevesebb vagy több idô kell a finomságok elkészítéséhez. Nekem ebbôl az

adagból 26 db keksz jött ki, de attól függ, hogy mekkora golyókat készítünk.


Remélem, hogy elkészítitek és ízleni fog! Ha Nektek is van süti receptetek írjátok le commentben!



      Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

      2 megjegyzés :