KARÁCSONYI KÍVÁNSÁGLISTA!

By | 10:21 Leave a Comment
Sziasztok!

Már olvastam egy-két blogon, hogy megosztották az olvasóikkal a karácsonyi kívánságlistájukat és úgy döntöttem, hogy én is elárulom Nektek, hátha a Jézuska olvassa a postjaimat :)
Nem kérek túl sok mindent, de az az egy-két dolog éppen jól jönne.

1. Magassarkú
 Leatherette Upper Stiletto Heel Pumps With Bowknot Party/ Evening Shoes More Colors Available 

Nem a képen látható a kiszemeltem , de szeretnék egy magassarkú cipôt. Kinéztem egyet, de szerintem azóta más kollekció van. Egy gyönyörû telitalpú volt és nagyon kényelmes... Wááá lehet, hogy nem fogok jobban találni annál :(

2. Hatalmas, pakolós táska

Nekem ez nagyon fontos! Az egyik videómban láthattátok a MANGÓS hatalmas táskámat amit már egy éve nyúzok és még mindig bírja. Szeretném egy kicsit pihentetni, szóval egy pakólós táska is jól jönne. (Nem ami a képen található!)

3. M.A.C pirosító


Ha egy M.A.C terméket választhatnék akkor egy pirosító lenne.

4. OPI körömlakkok

Nagyon szeretnék pár OPI lakkot. Sok jót hallottam róluk szóval igazán szép karácsonyi ajándék lenne.

Drága Jézuska! Ha elolvastad a postot akkor láthatod, hogy miket szeretnék, tudom, hogy ennek a töredékét sem fogom megkapni, de ha láttad, hogy milyen jó voltam ebben az évben (is), akkor remélem teszel a fa alá egy-két dolgot... Köszönettel, Nuckuruc!
Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

0 megjegyzés :