Karácsony!

By | 8:02 Leave a Comment
Sziasztok!

Ebben a postban egy rövid élménybeszámolóval jelentkezem. Remélem mindenkinek jól teltek az ünnepek (még vár ránk egy SZILVESZTER!).

Mi 24.-én csak szűk családi körben ünnepeltünk. Délután fadíszítés, utána ünnepi vacsora (lepényhal, krumplipüré, rízs) sütizés és ajándékozás. A szüleimtől és az öcsémtől csak apróságokat kaptam és pénzt, hogy vegyek rajta amit akarok. Holnap megyünk megvásárolni az ajándékokat.


Ez 24.-én készült. A sminkem barna smokey eyes egy kis csillogó fehér beütéssel. Egy fekete miniruha volt rajtam. A hajam egyenes.

25.-én a nagyszüleimhez mentünk. Nagyon finomat ettünk (marhahùslevest , rántotthúst, rántottgombát, rántottsajtot, töltötthúst, rízst, krumpli, salátát). Utána ajándékozás volt. A nagyszüleimtől is pénzt kaptam, holnap megyek elkölteni.


Ez a 25.-ei outfittem egy hosszú blúz az Tally-ból és egy pantaló a Hippsy-tôl egy karkötô amit a barátnômtôl kaptam karácsonyra és egy nyaklánc amit nyáron vettem Németországban.


A 25.-ei sminkem... szinte pontosan ugyan olyan mint a videómban, de egy kicsit több fehér került a belsô szemhéj részemre és a tust szemceruza váltotta fel. A hajamat begöndörítettem a REMINGTON sleek and curl hajvasalómmal.

REMÉLEM TETSZETT EZ A RÖVIDKE BEJEGYZÉS, HA VAN KEDVETEK TÖLTSETEK FEL A FACEBOOK OLDALAMRA KÉPEKET A TI OUTFITTETEKRÔL ILLETVE SMINKETEKRÔL!
Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

0 megjegyzés :