Csodálatos vagy!

By | 1:21 Leave a Comment



Szia!

 A mai téma minden titok nyitja, az önértékelési zavarok, önbizalomhiány lekűzdése. Te, kedves olvasóm gyönyörű, erős, csodálatos ember vagy! Ezt ismeretlenül is megmondom, hisz minden ember csodálatos!- a későbbiekben kifejtem, hogy miért.

Tumblr | via Tumblr
 
 
 Nem kell ahhoz nagy tudomány, hogy belásd, hogy az ember egy elképesztő lény. Ilyen összetett szervezet nincs még egy az általunk ismert világban. Csak gondolj vissza a biológia órákra! Mennyire sok különböző dolog működteti a testedet minden pillanatban. Ha nem is az egész szervezetedet, csak 1-1 szervet nézünk meg, az is számunkra felfoghatatlanul bonyolult. Az agy, a szív, a gyomor. Minden egyes sejtednek, minden apró, láthatatlan molekuládnak megvan a saját szerepe, és nélkülük nem léteznél. Az első lépés, hogy belegondolj, hogy most éppen élsz, milyen nagyszerű, és értékeld, mert nem tudok elképzelni jobb dolgot, hogy embernek születtünk. Lehetsz alacsony, magas, sovány, túlsúlyos az a tény, hogy megszülettél, élsz, és életben tudsz maradni a legnagyobb ajándék.
  Nekem mindig van egy gondolatmenetem ha magam alatt vagyok.
- Amikor az ember megfogan több ezer sejt verseng a helyért, a méhbe jutásért. Kitolják egymást, kűzdenek, hogy élhessenek. És pont ÉN kerültem ki győztesen, én jutottam be az életet adó burokba, és megkűzdöttem azért, hogy éljek. Megszülettem, sikeresen megpillantottam a világot és nőttem, fejlődtem és az élet segítette /segíti utamat.
 Ez a felfogás segít túl sokmindenen. Mindenki okkal született! Ha nem is érzed mindig, hidd el, hogy az életednek van célja, tenni fogsz életed során legalább egy vagy akár több dolgot is amivel a jövőt segíted elő. Nincs olyan, hogy haszontalan ember! Mindenkinek van feladata a Földön.
 Aki rosszá vált, megvan az oka. Hiszem, hogy nincs eredendő bűn! A körülmények formálják az embert, de ez nem mentség, hisz mindenki a saját jövőjének kovácsa egyben! Ha nehézhelyzetű családba születtél, nem kell lemondanod semmiről! Kűzdened kell, és sikerülni fog kitörni. A beletörődés a legrosszabb dolog amit tehetsz. Biztos könnyebb lopni akinek nincs, de így saját magukat és már embereket fogják megnyomorítani. Rögösebb út a jó út, de sokkal édesebbek a kűzdelemmel megszerzett javak.
 
 
Baby
 
 Mindig abba gondolj bele, hogy senki sem születik tökéletesnek, de a csecsemők mégis azok. Nem foglalkoznak mások véleményével, mert tudják magukról, hogy elképesztő teremtmények és tökéletesek. Van lelkük, tudnak gondolkozni, szeretni, lélegezni. Kell ennél több? A többi csak látszat, örülj annak, hogy itt lehetsz a Földön és elképesztő dolgok fognak Veled történni. Mert a legrosszabb dolog is lenyűgöző, hogy létezik. Az embernél inteligensebb lény létezéséről nem tudunk. Csak gondolj bele, hogy mennyi dolgot teremtett a semmiből. Ezt a posztot egy csodálatos találmány, a számitógép, internet segítségével olvasod. A barátaiddal, családtagjaiddal egy másodperc alatt fel tudod venni a kapcsolatot a telefon segítségével, akár külföldről is hallhatod a hangjukat és beszélgethetsz velük egy kis készülék segítségével amit szintén az ember talált fel. Ha el akarsz jutni valahova kocsiba, buszra, repülőre szállsz ami szintén elképzelhetetlen volt ezer éve, de az ember feltalálta. Nem úgy születtek meg ezek a tudósok/ feltalálók, hogy már a fejükben voltak a gondolatok/megoldások, hanem képezték magukat, mert tudták,érezték hogy meg kell tenniük, céllal születtek a Földre. De minden szülő is céllal született, hogy egy új kis életet adjanak akik ki tudja, hogy mit fognak elérni.
 
Mindennek van értelme és minden okkal történik! Ez sose feledd el! Csodálatos vagy minden kis vérlemezkéddel együtt! Aki mást mondd az még nem olvasta el ezt a posztok! Mutasd meg neki! Mindenki tudja meg, hogy azzal, hogy él, egy felfoghatatlan csoda része!
 
Szeretlek Titeket, szeressétek egymást!
 
Niki

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

0 megjegyzés :