A gondolatok ereje

By | 5:59 Leave a Comment
Szia!

 Ma a gondolatok erejéről szeretném megosztani tapasztalataimat. Nyilván egy kis részének köze van a vonzás törvényéhez, de nem ez a fő amiért ezt a posztot írom. Rengeteg helyen olvashatunk az előbb említett elméletről, de a saját bőrömön egy kicsit másként , vegyesen tapasztaltam.


Thinking spot
 
 A vonzás törvénye azt a sémát követi, hogy a gondolataink határozzák meg az életünket, minden amire gondolunkat, jót és rosszat egyaránt bevonzzuk. Nem vitatom, tényleg sok esetben így van, de én azt mondom, hogy amire gondolunk sok esetben nem az amit érzünk. Például : arra gondolsz, hogy a szerelem meg fog találni, boldog leszel, erre koncentrálsz, de tudat alatt még van egy kis hang ami nem hiszi el, és az agyaddal bármennyire koncentrálsz az adott dologra nem jön össze. Ez a kis érzés miatt van, ami sugalja ennek az ellentétét és így meggátolja a gondolatod sikeres elérését. Nagyon sok időbe telik, hogy ezt a kis kétséget lekűzd.
 
Én többször észrevettem, ha negatív dologra gondolok akkor az ellentéte jön be és pozitív dolgot kapok. Ez most sokak számára hihetetlenül hagzik, de alátámasztom egy kis történettel.
 Kiskoromban- nyilván még hírét sem hallottam ennek a törvénynek - észrevettem, hogyha azt gondolom magamban, hogy egyes lesz a dolgozatom és azt kántáltam, hogy úgyis egyes lesz, ötös lett mindig. Ez azért volt mert a tudatalattim tisztában volt azzal, hogy okos vagyok és én is éreztem, hogy jó lesz a dolgozat, de így a jó kioltotta a rosszat, nem pedig fordítva, amikor jóra gondolsz és a kétség kioltja a gondolatot és rosszat kapsz. Nekem ez többször bejött, hogy rosszra gondoltam, de éreztem a jót és az vált valóra. Lehet, hogy csak én vagyok ilyen, de szerintem érdemes kipróbálni, mert nálam ez többször jött be mint az alap tematika.
 
 
| * Spring/Summer Outfits *
 
 
Az nyilván más kérdés hamár eljutottál arra a szintra , hogy 100%-an arra gondolsz amit érzel, mert akkor is működik, csak sajnos az egy hosszú folyamat amíg ide eljutsz és egy kis hang sem fog visszatartani (mert így is visszatart, csak becsapjuk, és a rossztól). Amikor teljes szívemből tudom, hogy ez meg ez meg fog történni akkor természetesen ez másképp van. Erre is van egy példám. Én személy szerint 10/10x megérzem, tudom, hogy mikor fog felszólítani a tanár, mikor fogok felelni. Ez olyan erős megérzés ami még sosem hagyott cserben. Lehet, hogy én sugallom ezt a tanároknak, de ez szerintem jó, mert legalább fel tudok készülni rá.
 
Én tényleg hiszem, hogy a gondolatokkal lehet irányítani az életed, mások hozzáállását csak ki kell próbálni, hogy te ezt hogyan tudod elérni. Szerintem erre nincs jó recept,  ki kell tapasztalni. Remélem értettétek , hogy mit akartam ezzel mondani, és nem lett nagyon zavaros. Ezt a témát nehéz szavakba önteni.
 
Sok sikert!
Niki

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

0 megjegyzés :