TESZT - essence ready for boarding ajak és orca színezô krém

By | 4:51 4 comments
Sziasztok!

Ma újra egy teszttel jövök. A terméket a saját pénzembôl vettem, nem cég adta!


Nagyon rég szerettem volna már egy krémes pirosítót, és úgy gondoltam, hogy elôször egy olcsóbb termékkel kezdem. Ez egy limitált kiadása az essencenek. Olyan 750 Ft körül volt, szóval abszolult vállalható összeg. Én úgy vagyok vele, hogy a habos és a folyós, kezelhetetlen pirosítókat nem nevezném krémesnek a cégek helyében, de ennek az álaga pont jó, kicsit olyan mint egy rúzs. Könnyen eldolgozható és kevés is elég belôle.



Az illata olyan mint a stay with me long lasting lipgloss-oké, édeskés. Az árnyalata a 02 beauty on tour. Kicsit rózsás, korallos a színe ami nekem kifejezetten tetszik. Nagyon natúr hatást érhetünk el vele. Jól építhetô. Egy rétegben nem észrevehetô, de ha ráteszünk még egy réteget, egész szép hatást kelt. A tartósságával viszont vannak bajok, szerintem beissza a bôrünk, ezért fél-egy óránál nem tart tovább. 
Én csak pirosítóként alkalmazom.

PONTOZÁS: 10/ 6

Az álaga nagyon jó, a színe szép, jól építhetô, de nem tartós és csak több rétegben hatásos.
Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

4 megjegyzés :

  1. Én ezt swatcholtam már az üzletben, szép színe volt élőben is!

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Sziia!Ténleg úgy tűnik mintha újult erővel vágnád bele magadat a blogolás/videózásba. Aminek én nagyon örülök!! te vagy a beest !:DDD

    Mikor lesz fenn a szülinapi haul videó ??

    VálaszTörlés
  3. Nálam kívánságlistán van, de abban a Rossmannban ahol vásárolni szoktam, még egy sem fogyott belőle, úgyhogy megvárom, míg leakciózzák. :) Nagyon szép színe van, viszont félek a pirosítástól, nehogy túllőjek a célon, ha nem válik be, legalább ajakra is lehet használni.
    Ebből a kollekcióból én eddig 3 dolgot vettem, nézd meg a blogomon, ha szeretnéd:

    http://roseballerina.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezzel nem tudsz túllôni a célon mert nagyon natúr hatást kelt. :)

      Törlés