Francia manikûr kicsit másként + kérdés

By | 11:58 4 comments
Sziasztok!

Kicsit elhanyagoltam a beauty bejegyzéseket, ezt most egy körmös poszttal szeretném kompenzálni.


Most próbáltam ki elôször ezt a módszert, ezért nem lett a legszebb a végeredmény, de remélem azért tetszik!

1. 
Elôszöt két rétegben felvittem az alaplakkot, ami az esetemben az essence nude glam 06 hazelnut cream pie névre hallgató lakk volt.

2.
Száradás után minden körmömre ragasztottam egy kis celluxot és a választott színnel rimmel 835 brightback at you árnyalatú lakkjával a kimaradt részt befestem.

3. 
Ha ez is megszáradt, lehúzom a ragasztót és kész is! :)

Nagyon egyszerû, gyors és hatékony!

KÉRDÉS:


Nagyon szeretnék még többet tanulni angolul, szóval ha ismertek jó nyelviskolát vagy magántanárt Budapesten, kérlek osszátok meg velem akár privátban, akár commentben!
Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

4 megjegyzés :

  1. Szia. Keresőben beírod, hogy 5 perc angol. Én személy szerint itt fejlesztettem haladóra az angol tudásomat. Nincsen tanár, de iskola, semmi. Ami szerény személyem szerint nem annyira rossz dolog. :) Gyönyörűen le vannak írva a szabályok pl. igeidőkhöz, vagy akár az, hogy mikor hasznájuk. Rengeteg mintafeladat meg van adva, majd minden rész végén pár oldalas feladatsor, aminek megvannak a megoldásai. Csak ajánlani tudom neked. Tényleg szuper.
    (Remélem tudtam segíteni.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, segítettél! Az a gond, hogy kéne egy plusz löketet és segítséget nyújtó ember, de megnézem a honlapot. :) ja és nem csak a nyelvtan része, hanem az élő beszéd is érdekelne...

      Törlés
  2. bocsi hogy ide írom de most kezdtem el blogolni légyszi legalább nézzetek fel :) előre is köszi http://fashionplace.blog.neon.hu

    VálaszTörlés
  3. sziasztok, énis elnézést kérek, de kukkantsatok be ide lécci! :3
    http://makeupbyklarissa.blogspot.hu/ youtubon is megtalálsz ;)

    VálaszTörlés