Libester Award :)))

By | 11:43 7 comments
Sziasztok!

Láttam, hogy sokan kaptak ilyen díjat, én tudomásom szerint eddig kimaradtam belôle és pont egy Írországban élô lánytól kaptam meg. :) Ô Melissa , akinek egy remek blogja van. Köszönöm szépen! Thank you so much Melissa!


Mivel túlnyomóan magyarul olvassátok a blogot, ezen a nyelven fogok írni, de Melissa kérdéseit meghagyom angolul, remélem azért mindenki megérti majd!

11 dolog rólam:

1. Kiskoromban féltem a kutyáktól.
2. Van egy hörcsögöm akinek Muffin a neve.
3. Mostanában nagyon hullik a hajam.
4. Szeplôs vagyok és utálom.
5. Szeretek beszélni, és imádok új embereket megismerni és kommunikálni velük.
6. Újságíró szeretnék lenni.
7. Nagyon sokat eszem, mindig éhes vagyok. :)
8. Minden vágyam, hogy kimehessek az USA - ba és ott is szeretnék élni.
9. Utálom a matekot.
10. Most kezdtem megszeretni a könyveket és önszorgalomból is olvasok.
11. Ezen a nyáron minden nap csináltam valamit.

Melissa kérdései:

1. If you could only use one make-up product for the rest of your life what would it be?

A pirosító!    I think the blush.

2. If there was a fire and you only had time to grab one thing (pets not included), what would you take?

A notebookomat.  My notebook.

3. Do you prefer sweet or savoury?

Inkább a sósat. I prefer savoury.

4. What's your favourite hair product?

Még nem találtam meg a kedvencemet ezért nincs. I haven't got favourite now...

5. What's your favourite season, and why?

A nyár, azért mert akkor van a szülinapom, imádom a szünetet, szeretek utazni és imádok fürdeni. :)  
Summer, because I love the school brake, i love traveling and swimming.

6.  If you could go away on an all expenses paid trip, where would you choose?

Elmennék Amerikába és meglátogatnám a nagyvárosokat. Pl. LA, New York, Miami, ...
I would go to America and visit the big cities LA, NYC, Miami...

7. What's your favourite smell?

A virágos, natúr illatokat kedvelem. I prefer flowary, natural scent.

8. What would be your dream job?

Fôszerkeztô egy amerikai nôi magazinnál. A magazine journalist in a american fashion magazine.

9. Which channel do you watch most on TV?

TLC

10. What was your favourite concert?

Még nem voltam olyanon ami emlékezetes lett volna. I haven't got favourite but i will goning to a festival soon.

11. Do you prefer milkshakes or smoothies?

I prefer milkshakes.

Remélem tetszett Nektek! Bocsánat, de nem teszek fel kérdéseket és nem adom tovább, mert már mindenki megkapta.
Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

7 megjegyzés :

  1. I would love to be a journalist in an american fashion magazine too :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Én is jelöltelek, csak nem vetted észre :P itt:http://beauty-and-aikido.blogspot.hu/2012/06/tell-me-about-yourself-award.html

    VálaszTörlés