Catrice- Raspberry fields flowers körömlakk

By | 11:43 4 comments
Sziasztok!

Bocsánatot szeretnék kérni a sok kimaradásért, de nyaraltam és még ezer dolgot kellett elintéznem, 15 éves lettem július 3 -án és remélem így, hogy egy évvel idôsebb vagyok teljes erôbedobással tudok a bloggal foglalkozni. Még a "fô téma" elôtt annyit megjegyeznék, hogy nagyon sokan rendeltetek szappant aminke nagyon örülök, és akik esetleg fontolgatnák, hogy rendelnének még tudnak jelentkezni mert még van pár darab... tudjátok a nuckuruchandmadesoaps (pont) gmail (pont) com emeil címen tudtok érdeklôdni.

Na de vágjunk is bele a körömlakkos posztba!

Már egy másik bejegyzésben megemlítettem, de hosszabban nem írtam róla. A 360-as árnyalatban találhatjátok meg. Pont egy pinkes- korallos színt kerestem és ez tûnt a legjobb választásnak. Még soha nem volt catrice lakkom, de nagyon rég ki szerettem volna próbálni. 



Azt vettem észre, hogy könnyen kezelhetô, szépen fel lehet vinni a körmökre. A szín tökéletes a számomra. 4-5 napig bírja a strapát és utána kezd lepattogzódni.


Az ára kedvezô, olyan 780 Ft volt ha jól emlékszem és ezért 10 ml-t kapunk ami szép mennyiség.

10/8.5 pontot ér el nálam.

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

4 megjegyzés :

  1. Szia! Tetszik ez a szín, én is nem rég vettem hasonlót a Catrice-től.
    Hadd ajánljam figyelmedbe a nyereményjátékom:

    http://roseballerina.blogspot.hu/2012/07/nyeremenyjatek-eloszor-nalam.html

    VálaszTörlés
  2. Gorgeous colour! I don't think we get this brand in the UK

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. I think this brand is from Germany. I love this colour it's beautiful pinkish corall shade. Thx for your comment :)

      Törlés