Végre itt a tavasz!

By | 10:41 Leave a Comment
Sziasztok!

Nem is tudom elmondani, hogy mennyire vártam már! Túl hosszú volt ez a tél a számomra. Az utóbbi hónapban két hetet beteg voltam. A reggeli -10-ek sem estek jól ahogy a fagyos szél az arcomba fújt reggel 7-kor. Remélem a március beköszöntével az idôjárás is barátságosabb lesz és végre kigyógyulok a nyavajáimból. A tavasz és a nyár a két kedvenc évszakom és boldogsággal tölt el, hogy végre ôk következnek. A sminkek, ruhák, sôt mondhatom minden szempontból szeretem a tavaszt. A tavaszi illatok megbabonáznak. Imádom a rózsaszínt és a különbözô virágszíneket illatokat, az üde tavaszi szellôt MÉG SULIBA IS SZÍVESEN MEGYEK TAVASSZAL mivel imádom a friss tavaszi levegôt. A madarak csicsergése és a természet feléledése valami csodálatos. Két-három évvel ezelôtt megmentettem egy madárfiókát aki repülni próbált (gondolom), de egy csatornába esett. Szegényt próbálta az anyukája etetni (beszállt a csatorna nyílásán), de kihozni nem tudta szegényt. Én felemeltem a csatornafedelet és bemásztam érte kiszedtem, de nem repült el. Megetettem, repülôgyakorlatokat végeztettem vele majd a megfigyelésem alatt egy bokorra helyeztem ahová szerencsére értejött az anyja és elrepültek. Csodálatos volt. Jujj egy kicsit elkalandoztam... Az a lényeg, hogy sminkek terén is imádom ezt az évszakot illetve a tavaszi divat is a kedvenceim közé tartozik.



Az egyik kedvenc virágom a tulipán.


Gyönyörû divatszínek és ruhák.



Friss, natúr smink.
Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

0 megjegyzés :