TESZT - Maybelline dream mousse eyecolor

By | 12:17 Leave a Comment
Sziasztok!

Mivel mostanában egyre többet használom ezt a terméket, úgy gondoltam, hogy megér egy tesztet. Vegyes érzelmek kavarognak bennem ezzel a szemhéjfestékkel kapcsolatban. A Rossmann-ban vásároltam 799Ft-ért (még akcióban) ôsszel. Elsô használatko megijedtem tôle, mert egyrészt, ha nem nyúltam bele könyékig, nem kaptam színt, ha pedig igen, akkor olyan fura álaga volt. Szóval hanyagoltam egy darabig és most jutott újra a kezem közé. Úgy gondoltam, hogy kipróbálom, adok neki még egy esélyt. Nem bántam meg...


A csomagolása elég igényes. Ezzel nincs semmi probléma. Én csak ebben az egy árnyalatban találkoztam vele, de láttam más blogokon, hogy megtalálható más színekben is.


Habos álagának köszönhetôen elég nehéz vele szépen, egyenletesen dolgozni (a számomra). Eléggé bele kell nyúlni ahhoz, hogy szít tudjunk kicsikarni. Szerintem nem a legszebb árnyalatú rózsaszín (nekem egy kicsit lilásnak tûnik). Mondjuk ez csak akkor számít ha nagyon aprólékosan bele szeretnék kötni.


Íme, kb. így néz ki szemre felkenve. Ahogy nézem nem is olyan rossz, de élôben tényleg kicsit lilás (lehet, hogy színtévesztô vagyok:). Van egy hatalmas pozitívuma. Nem kúszik bele a mélyítôvonalunkba ami egy hatalmas pirospont (pláne a krémes szemhéjfestékek esetében). Tartós, ami szintén nem utolsó szempont.

Összességében:
-nem rossz, de nem venném újra
-a színe szép, de nekem kicsit lilás beütésû
- az ára teljesen rendben van
- tartós

10/7
Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

0 megjegyzés :