LUSH - látogatás és terméktesztelés

By | 12:39 Leave a Comment
Sziasztok!


Ez a post teljes mértékben a LUSH-ról fog szólni. A barátnômmel múlthét pénteken elmentünk az egyik üzletükbe mivel már elôre megbeszéltek alapján vártak minket. Zsuzsi nagyon kedves volt az elsô perctôl kezdve. Szinte mindent elmesélt a cégrôl illetve a termékekrôl. Már régóta nyomon követem a cég "munkásságát" és nagyon színpatikusnak tûnt, bár még (akkor) nem használtam a termékeiket. A barátnôm már használta ezelôtt a fürdôgolyókat (a LUSH egyik leghíresebb termékei ) és nagyon jónak találta. Szóval bementünk az üzletbe ahol már Zsuzsi várt ránk. Amint beléptünk isteni illat vett minket körül. Az egész bolt családias hangulatot és melegséget árasztott.  Már azóta két különbözô üzletükbe is ellátogattam és mindegyik ilyen benyomást keltett. Pontról pontra végigvettük a cég történetét illetve a termékekrôl bôvebb jellemzést hallhattunk. 


Pár alapvetô tudnivaló a cégrôl:

  • Az elsô LUSH üzlet 1994-ben nyílt meg az Egyesült Királyságban, Poole városában. A mai napig ebbôl a városból irányítja a hálózatot a céget egykor létrehozó házaspár Mark és Mo Constantine.
  • Ma már 770 LUSH üzlet mûködik a világ több mint 40 országában.
  • A LUSH üzemeiben világszerte kézi munkával, a legfinomabb alapanyagokból készítik a saját fejlesztésû, innovatív kozmetikumokat.
  • A LUSH következetes filozófiát képvisel: kiáll a környezetvédelem ügyéért, küzd az állatkísérletek betiltásáért és felelős módon viszonyul a fejlődő országok közösségeihez, amelyek sok fontos kozmetikai alapanyag előállítói.
  • 2003-ban elnyerte a MAPIC Award díját, mint a leginnovatívabb, legdinamikusabban fejlődő kiskereskedelmi lánc létrehozója.
  • 2006-ban a Lush az állatkísérletek elleni világkampányával és következetes, az állatkínzás minden formáját elutasító, állatbarát elveivel érdemelte ki a The Royal Society for The Prevention of Cruelty to Animals (RSPCA) díját
  • 2011-ben Mark és Mo Constantine-t II. Erzsébet angol királynő tüntette ki a rangos OBE díjjal, a kozmetikai iparban elért munkájuk eredményeként


A LUSH Magyarországon



  • Az angol  tulajdonban levő Lush Hungary Kft. már 10. éve működik Magyarországon. Korai megalakulásának köszönhetően úttörő szerepet tölt be Közép-Kelet Európában.
  • Budapesten négy Lush üzlet és webshopunk várja a vásárlókat.
  • A Lush állandó partnere a hazai környezet- és állatvédő szervezeteknek.
  • A Lush 2006-ban elnyerte a CoolBrands díjat Magyarországon.
És a sornak nincs vége... Szerintem a cég minden szempontból elônyös nem végez állatkísérleteket, természetes összetevôket használ a kozmetikumok elkészítésénél amelyeket kézzel készítenek...


Zsuzsi arról is mesélt, hogy külföldön LUSH Spa-kat is létrehoztak ahol a termékekkel végzik a különbözô masszázsokat, relaxáló fürdéseket stb... aki egy ilyen Spa-ba betér kényeztetve érezheti magát. Elmesélte, hogy milyen szempontok alapján választják ki a "programot", személyre szabodtan akár egy illathoz, idézethez, élményhez kötve. Nagyon érdekes ez az egész, én csak azért nem írok ide többet mert ugye Magyarországon még nem elérhetô (bár reméljük ez hamarosan megváltozik :)


Szinte minden szépségápolással kapcsolatos terméket megtalálhattok itt. Fôleg szilárd formában árulják ôket ami például érdekes lehet egy hajsampon vagy egy arctonik esetében. Én mielôtt résztvettem volna ezen a találkozón  nem gondoltam volna, hogy ilyen kiváló termékeket rejtenek magukban ezek a kis "tömbök". Volt szerencsénk az üzletben kipróbálni vagy megnézni párnak a mûködését. Zsuzsi bemutatta a fürdôgolyó, habfürdô, szappan, ocean salt (bôrradír), fresh face mask (arcmaszk), zslés tusfürdô, sampon, hajvégápoló, testkondícionáló, parfüm stb.  használatát a kezünkön, mit ne mondjak bársonyosan puha bôrrel érkeztem haza (és illatozva). A felsorolásban helyet kapott a zselés tusfürdô is... ilyet még életemben nem láttam! Olyan mint egy átlagos zselé, de ha a vizes bôrödre dörzsölöd tusfürdôt hagy maga után. Az ajakradír cukorból és argán olajból tevôdik össze ami gyengéde leradírozza a szádat és még az íze is isteni mivel ehetô (a cukor révén). Még órákig tudnék írni a termékekrôl, de szerintem jobb az hogy ha szeretnétek valamelyik termékrôl többet tudni nyugodtan írjátok le commentben és én a válaszban leírom Nektek a fôbb jellemzôit.


Ha már termékekrôl van szó, akkor nem szabad megfeletkezni a jótékony célú dolgokról sem.



Paw Print szappan
Ez az aktuális kampány. A befolyt összegbôl az áfát leszemítva kóbor kutyák ivartalanítására fordítják.Ennek az ára 1270 Ft, amelyből 270 Ft az ÁFA ,a maradékot pedig a kampány végén egy összegben átutaljuk a Pilis-Budai Kutyamentők Egyesületének. 400 db szappan van, úgyhogy 400 000 Ft-ot fognak tudni az egyesületnek adományozni a kampány végén, ez 40 kutyus ivartalaníttatását fedezné. Én már vettem egyet amit ajándékba szánok szóval a teszttel még várni kell, de szerintem ez egy nagyon nagylelkû felajánlás.





Charity Pot testápoló
A Charity Pot két kiszerelésben kapható, a 95g-os kiszerelés ára 2690 Ft, a 240g-osé 4490 Ft.  Itt is csak az áfát számítják le és a többi pénz jótékony célra megy. Eddig támogatták a Vácikai Cerberus Alapítványt, ők kutyaházakat vásároltak az adományból, valamint a CSAGYI-n keresztül egy kis település iskoláját, ahol tavaly a nyári hónapokban is meg tudták oldani a rászoruló gyermekek étkeztetését (ezek a gyerekek csak az iskolában jutnak hozzá meleg ételhez, emiatt volt fontos, hogy a szünidőben is legyen miből főzni nekik), illetve legutóbb a HUMUSZ-t. Ezt a kéz- és testápolót mindig lehet kapni szóval nem limitált kollekció.



Miután az egész üzletet és termékeit bemutatta ( kb. 1,5 órás megbeszélés volt), Zsuzsi megajándékozott minket 1-1 termékkel. A barátnôm egy szárazsampont kapott, én egy Ro's Argan body conditioner-t tesztelésre. Ez nagyon kedves volt tôle, szóval ha olvasod a postot Zsuzsi, nagyon köszönjük! A fele szárazsampont a barátnôm nekem adta, hogy bloggerként tesztelhessem ehhez a posthoz.


TESZT


RO'S ARGAN testkondicionáló

Ezelôtt nem hallottam ilyen fajta testápolási módszerrôl. Használata: Használd úgy mint egy hajkondicionálót. Fürdés vagy zuhanyzás után vidd fel a nedves testedre majd öblítsd le végül gyengéden törölközz meg. Már az üzletben éreztem a csodás illatát, de ott a többi termék illata egy kicsit elnyomta. Itthon amikor kinyitottam elárasztotta a szobát a rózsaillat. Olyan illata van mint a rózsalekvárnak. ISTENI! Már lassan egy hete használom minden nap és nagyon jól hidratálja a bôrömet. kevés is elegendô az egész test bekenéséhez. Ez egy tömörebb álagú krém szóval szerencsére elég sokáig elég lesz. Csak jót tudok róla mondani.



NO DROUGHT szárazsampon

Már rég szerettem volna beszerezni egy ilyen terméket és nagyon örülök, hogy kipróbálhattam mert szerintem egyszerûen isteni. Már 3 napos volt a hajam és igen látszott rajta, hogy kezd zsírosodni és lelapul. Szépen beledörzsöltem ezt a szárazsampont és csodák csodája olyan lett a hajam mintha frissen lett volna mosva. Nem csak a felesleges faggyú tûnt el, de dús hatást is elértem vele. Isteni citrusos illata van. Én régebben szárazsampon helyett hintôport használtam, de mostmár érzékeltem a különbséget és ez sokkal jobb.

REMÉLEM TETSZETT EZ A POST! TI HASZNÁLTOK LUSH TERMÉKEKET, ÉS HA IGEN MELYEKET PRÓBÁLTÁTOK MÁR?

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

0 megjegyzés :