ÚJ Eucerin® DermatoCLEAN 3 az 1-ben Micellás arclemosó - TESZT

By | 5:27 Leave a Comment
Sziasztok!


Az utóbbi időben nagy ismertségnek örvendenek a különféle micellás arctisztítók. Én személy szerint oda vagyok ezekért a termékekért. Számomra ez a fajta tisztítási módszer a legkényelmesebb, mivel egy lépésben megszabadulhatok a sminktől és előkészíthetem a bőrömet az ápolásra a micellás víz tonizáló hatása miatt.





A legújabb termék, amit kipróbáltam az Eucerin® DermatoCLEAN 3 az 1-ben Micellás arclemosója. Nekem eddig ez az arclemosó vált be legjobban. Mind a design, mind a hatás nagyon tetszik. A Garnierrel szemben, ez nem csípi a szememet és nem hagy maga után ragacsos érzést. Elég csak egyszer átmennem vele az arcomon és teljesen lehozza a sminkemet. Végre nem úgy kelek fel reggelente, hogy a párnámon és a szememen a maradék szempillaspirál leberegett maradékait találom. Az illata teljesen semleges. Nagyon kevés elég belőle egy vattakorongra csepegtetve, szóval egy flakon nagyon sokáig elég, akár napi kétszeri használattal is.

Használata: Vattakorong segítségével vidd fel az arcra, a nyakra és a dekoltázsra. Nem kell
leöblíteni. használd minden nap reggel és este. Minden bőrtípusra, akár érzékeny bőrre is
használható. A terméket kontaktlencsét viselők is használhatják.

Külön ajánlom azoknak, akiknek zsíros az arcbőre, mivel a "T"-vonalam zsírosodását is remekül szabályozta, sokkal kevesebb pattanásom van, mióta ezt használnom!
Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

0 megjegyzés :