Eucerin Lipid-Olajtusfürdő

By | 9:37 Leave a Comment
Sziasztok!

 Ma egy olyan tusfürdőt fogok bemutatni, amely kifejezetten a viszkető, gyulladt bőrrel rendelkezőknek lett kifejlesztve.

 Ez az olajtusfürdő az Eucerin legújabb termékcsaládjának a tagja. Hatalmas kiszerelés, 400 ml.
 A termék nem tartalmaz semmiféle illat-és színezőanyagot, így a csecsemők és kisgyermekek is bátran használhatják. Segíti megakadályozni, hogy a mosakodás során a bőr kiszáradjon. Gyengéden tisztít és megnyugtatja a száraz, viszkető bőrt.
 
 Sajnos én az extra száraz bőrüek csoportját erősítem, és ezt a problémát sajnos nem sikerül lekűzdenem. Tudni kell, hogy millió terméket kipróbáltam, de nem újdonság ha azt mondom, hogy egyik sem vált be igazán. Testápoló nélkül a bőröm helyzete kritikán aluli. Amikor ez a tusfürdő hozzám került, megmondom őszintén, hogy kicsit szkeptikus voltam a sok csalódás után.
 
 Csodák csodájára már az első használat után sokkal puhább lett a bőröm , és a jól megszokott testápolót is elhagytam. Az idő előrehalattával pedig a hatás csak fokozódott és egyre puhábbá vált az amúgy egyfolytában irritált felület.
 
 A tusfürdő illata semleges, kicsit olajos. Az állaga szintén (nem meglepő módon) olajos, színe enyhén sárgás, átlátszó. Nagyon krémes, könnyen eloszlatható.
 
 Nagyon ajánlom olyanok számára akik hasonló problémával kűzdenek!
 
Szép napot!
 
Niki
Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

0 megjegyzés :