VIDEÓ - Yves Rocher termékeim

By | 4:44 Leave a Comment
Sziasztok!

Ma a Yves Rocher termékeimet szeretném bemutatni Nektek. Azt elôre leszögezném, hogy ez NEM EGY SZPONZORÁLT POSZT, MINDEGYIKET A SAJÁT PÉNZEMBÔL VETTEM VAGY KAPTAM! Már 1-1,5 éve használom a márka termékeit és nagyon meg vagyok velük velégedve. Természetes anyagokat használnak a készítéskor amelyeket ellenôrzött biogazdaságokból szerzik be. A Keresztanyám már több 10 éve használja ôket (Németországban él és ott már rég lehet kapni...) Ô ajánlotta, hogy használjam és egyáltalán nem  bántam meg. Mostanában látom, hogy egyre többen találtatok rá és használjátok a termékeiket és ez késztetett arra, hogy megosszam Veletek a saját, kialakult véleményemet.



Ôk lennének azok

AGAVE testápoló tej - Agave növényt tartalmaz. Egy nagyon könnyû testápoló tej amely gyorsan beszívódik, de csak egy közepes hidratáltságot nyújt a számomra. Az illata nem tetszik, de el fogom használni...

Arnica 2in1 kéz- és körömápoló krém - Nekem nagyon tetszik, a legjobb kézkrém amit valaha használtam. Egy borsónyi mennyiség is elég belôle, gyorsan beszívódik, nem hagy zsíros érzést maga után és nagyon jól hidratálja az ember kezét. Ha elfogy tuti újra megveszem.

BAUME Reparateur és Nourrissant ajakápoló - Eddig csak a rózsaszínt próbáltam (a képen az AGAVE testápoló elôtt lévô fehér kupakos) az nagyon bejött, szépen hidratálja az ajkaimat, isteni illata van. A mellette lévô sárga kupakos (azthiszem mandulás) még nincs felbontva mert meg szeretném várni még az elôzô elfogy. Az egyik kedvenc ajakápolóm.

Málnás ajakápoló - Fôleg az illata miatt vettem meg mert isteni málnás és azt hittem, hogy egy kis színt is ad az ajkaknak mivel rózsaszín, de szájra feltéve semmi. Nem is hidratál olyan jól, de az illata isteni. nem venném újra, de el fogom használni.

BIO ajakápoló - Az adagolójával szépen el lehet dolgozni a szájon. Nincs illata, egy tömörebb "krém" jön belôle ami egy kis fényt is ad. Ez tökéletesen hidratálja az ajkakat.

Kamillás nappali /éjszakai krém - Nekem kicsit zsíros, szóval a tavasz- nyár beköszöntével hanyagolni fogom... Jól hidratálja az arcot, de mint mondtam, használat után lassan szívódik be és fénylik tôle a bôr.

Kamillás krém-gél - Még nem használtam, de szerintem nyárra pont jó lesz. Isteni kicsit mentás illata van, de mint mondtam még nem használtam szóval nem tudok róla véleményt mondani.

Hydra special krém-gél - Ezt az arckrémet nagyon szeretem, gyorsan beszívódik, nem fénylik tôle a bôr, tavaszra- nyárra tökéletesen alkalmazható.
Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

0 megjegyzés :