VIDEÓ - Milyen sminkeket viszek osztálykirándulásra

By | 9:29 Leave a Comment
Sziasztok!

Így év vége felé jönnek a zárótáborok, osztálykirándulások így nem árt ha van egy biztos terved, hogy milyen sminkeket vigyél magaddal az útra. Sokat gondolkoztam azon, hogy magammal vigyem-e az egész smink kollekciómat, de végül arra jutottam, hogy jobb ha megfontolt az ember ilyenkor. Az én osztályok Ukrajnába megy egy kis faluba. Kirándulni fogunk és nevezetességeket nézünk meg szóval erre nem kell nagy sminkeket készíteni. Csak a legfontosabbakat pakoltam be.



Tudom, nem sok, de nekem bôven elég ennyi osztálykirándulásra.

Az egészet egy Clinique neszeszerbe helyeztem el aminek a képen sajnos csak az alja látszik.
3 ecsetet viszek. Egy lapos szemhéjpúder ecsetet, egy ferde tusecsetet és egy pirosító/púderecsetet. Ezeket fogom használni a termékek felvitelére. Egy NYC bronzosító is bekerült a "kalapba" mivel nagyon szeretem kontúrozni az arcomat és egy szép enyhe bronzos hatást érek el vele. Ugye kihagyhatatlan a felsorolásból a szempillaspirál. Semmi képpen nem akartam alapozót illetve púdert vinni mert egyrészt kirándulás közben a melegben öngyilkosság és csak szenvedsz vele. Én alternatívaként egy színezett hidratálót fogok használni ami hidratál, egy kicsit fed és még fényvédôt is tartalmaz. Ha megfogadtok egy tanácsot, osztálykirándulásra Ti sem visztek alapozót. Ugye a másik kihagyhatatlan dolog a korrektor, nem szeretném részletezni, hogy miért. Ez mindenképp legyen nálatok! Sokat vaciláltam azon, hogy vigyem-e a sleek storm palettámat, hiszen rengeteg szín található benne és egy palettából ki lehet hozni rengeteg féle sminket, de úgy döntöttem, hogy nem ez lesz a fô szempont ott ahová megyünk szóval csak egy pezsgôszínû szemhéjpúdert tettem bele ha mégis egy kis +-ra vágynék. Magától érthetôdô volt, hogy viszem a zselés tusomat mivel ez nagyon sokáig fenntmarad és jól bírja a strapát. Szájfény vagy rúzs helyett csak egy ajakápolót tettem be ami egy kis fényt is biztosít.

Ennyi sminket vinnék, természetesen még vannak bôrápolással kapcsolatos dolgok, ha szeretnétek arról is készítek egy postot és egy videót.

Remélem teszett és tudtam segíteni Nektek egy kicsit!


Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

0 megjegyzés :