TESZT - Lavera Hair citromtejes sampon

By | 3:19 Leave a Comment
Sziasztok!

Ma egy sampontesztes bejegyzéssel érkeztem. Ezt a sampnt a http://www.biokukac.hu/ webáruházból lehet rendelni. Már kb. egy hónapja nálam van, és úgy gondoltam, hogy ennyi idô alatt kialakult egy kép a termékrôl.


 A termék "sehr gut" ökotesztet kapott ami nagyon jót jelent. Ezt a tesztet Németországban végzik és amely termékre ezt a jelzôt használják az tényleg kiérdemli. A csomagolása egyszerû, mûanyag. A termék színe nem látszódik benne.


Mint látjátok zsíros hajra és gyakori hajmosáshoz ajánlott. A többi információt megtaláljátok a képen.

A benne lévô folyadék álaga egy kicsit zselés amelytôl az elején megijedtem, de nagyon jól el lehet dolgozni a hajon és jól habzik.  Az illata citromtejes (bármilyen meglepô) az elején kicsit erôsnek találtam, de mostanra már teljesen megszoktam.250 ml amely szerintem nagyon sok hajmosásra elegendô, mivel egy kevés is elég belôle. Nekem hosszú hajam van és 1 hónapi használat után még a negyede sem fogyott el. A hajam nagyon gyorsan zsírosodik sajnos. Régen 2-3 naponta kellett mosni, de így egy hónap után is érzem, hogy ritkábbá váltak a mosások, most akár 5 napot is kibír.

Összességében szerintem ez egy jó sampon. Ha Ti is ezzel a gonddal (zsírosodás) kûzdtök, érdemes kipróbálni.

PONTSZÁM: 10/8.5 

Remélem tetszett a teszt és Ti is kipróbáljátok!

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

0 megjegyzés :