Viszlát 2011! Hello 2012!

By | 11:28 12 comments
Sziasztok!

Megint eltelt egy év... szörnyû milyen gyorsan, de nem panaszkodom mert blogolás szempontjából nagyon tartalmas évet zártunk. Ebben a postban leírom az összes statisztikai adatot a YouTube csatornámról illetve a blogomról mivel szerintem érdekes lehet. E mellett szeretném leírni a gondolataimat 2011-rôl és, hogy miket tervezek 2012-ben. Remélem tetszeni fog ez a kis idôkapszula! :)

Statisztika:


Blog:
Ebben az évben (nem teljesen egy év) mivel májusban kezdtem a blogolást, de augusztusban írtam az elsô bejegyzéseket (szóval augusztusban kezdtem igazából) 12 776 oldalmegjelenítés volt. Szerintem ennél lehetett volna több is, de mivel csak mostanában kezdtem nagyobb hangsúlyt fektetni a blogra, szerintem ez is egy szép szám.

Az elsô három legnépszerûbb bejegyzés sorrendben a következôk:
-Ciki az olcsó smink?- személyes vélemény ezt a postot 323-man látogatták meg.
Hippsy ezt a postot 313-man látogatták meg.
BLOG SALE 1. ezt a postot 181-en látogatták meg. (Bár nem lett belôle semmi a végén, szóval végül semmit nem adtam el...)

Az országokra lebontott statisztika a következô:

Magyarország
11 774

Románia
282

Szlovákia
182

Szerbia
89

Egyesült Államok
85

Oroszországi Föderáció
83

Németország
78

Egyesült Királyság
58

Svédország
28

Hollandia
11



113 rendszeres követôm van, ami szerintem fantasztikus ilyen rövid idô alatt! Mindenkinek nagyon köszönöm!

2011-ben összesen 41 postot írtam és tettem közzé a blogon (bár ez ugye augusztustól számít nem az egész évi). Ebbôl októberben és decemberben írtam a legtöbbet 11-11-et. Szerintem írhattam volna többet is, és remélem 2012-ôt legalább 3x ennyi posttal zárom!

YouTube


Az elsô videóm júniusban látott napvilágot szóval körülbelül egy fél éve YouTube-ozok. Szerintem az elsô videóimban nagyon esetlen voltam szóval le is töröltem ôket (1-et 2-ôt). A You Tube csatornámtól rengeteget kaptam mivel eszméletlen, hogy mennyi ember nézi a videóimat és, hogy mennyi kommentet kapok! Ez az év a csatornám számára nagyon jól sikerült.

Statisztika:


Ez alatt a fél év alatt...
19 269-szer nézték meg a csatornámat.
60 012-szer nézték meg a videóimat.
A legtöbbet megtekintett videómat 5919-en nézték meg amihez 65 commentet kaptam :)
284 rendszeres követôvel rendelkeztem 2011-ben.
34 videót töltöttem fel.

Nekem ez a helyzet fenomenális mivel ezek hatalmas számok. Rengeteg jó visszajelzést és kérést kaptam. Sok új emberrel ismerkedtem meg. Egy kicsit átértékeltem a gondolkodásmódomat.

Facebook


Ez egy új helyzet mivel 2011. október 16.-án készítettem a facebook fiókomat (a blogosat).
Azért hoztam létre, hogy könnyebben tudjalak Titeket értesíteni az új információkról. Elég sikeres mivel sokan like-oltátok. Pontosan 79-en. Errôl nem tudok sokat írni hiszen röviden ez egy információs fal a Számotokra.


2012-es terveim:

- Mindenképpen szeretnék "jobb" blogger lenni és többet foglalkozni a bloggal.
- Amit már az év végén is csináltunk havi 1db blogTV-s chat party-t szeretnék rendezni mivel nagy sikert aratott.
- A blogon 2012-ben szeretném elérni a 250 követôt, a You Tube-on az 500-at a facebook-on a 300-at.
- A blogra szeretnék legalább 100 postot írni 2012-ben. A you tube-ra minimum 50 videót szeretnék feltenni.
- Szeretném ha a blogot olvasók aktívabbak lennének és értékelnék a postokat (ez nem rajtam múlik :)
- Szeretnék még közelebb kerülni az olvasóimhoz/ nézôimhez és szeretném ha engem is jobban megismernétek és nem ismeretlenül ítélkeznének páran ezért valószínüleg több lesz a személyes bejegyzés.
- Szeretnék több terméktesztelést írni, ígérem, hogy amelyik termékkel megvagyok elégedve arról írni fogok.
- Több sminkes és outfit postot szeretnék csinálni.

Ez az év utolsó sminkje, ha szeretnéd látni, hogy hogyan készült akkor nézd meg a videót YouTube-on.

Mindenkinek szeretném megköszönni ezt az évet hiszen nagyon sokat adtatok nekem. Nagyon szeretek blogolni és videókat készíteni és kikért lenne jobb csinálni mint Értetek! Nagyon szeretlek Titeket, biztos vagyok benne, hogy 2012-ben is találkozunk!
Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

12 megjegyzés :

  1. Mindenféle képen olvasom továbbra is a bejegyzéseidet, és youtuben a videóidat rendszeresen megnézem. Én imádom amit csinálsz. Legyen minimum ilyen a 2012 neked, mint a 2011. És Boldog Új Évet! :)

    VálaszTörlés
  2. Jajj istenem, de aranyos vagy ! :) Köszönöm szépen! Neked ia Boldog Új Évet!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    BÚÉK :)
    Azt szeretném kérdezni, hogy nem-e kaptál eddig olyan visszajelzést, hogy nem engedi kitenni a blogodat az olvasói listába? Akármit csinálok, 1 fél éves bejegyzéssel az aljára tesz, és azt írja, hogy nem található. :S

    VálaszTörlés
  4. B.U.É.K:)
    Nekem olyan volt /van, hogy a sminkbox oldalon nem jeleníti meg az új bejegyzéseket, de azon kívűl még nem volt ilyen... Nem tudom mi lehet a baj ... Végső esetben írj a bloggernek és kérdezd meg,hogy mit kell csinálni ha ilyen történik. Bocsi, hogy nem tudok többet segíteni :(

    VálaszTörlés
  5. imádom amit csinálsz a videóidat, a postjaidat mindent! És még nem tudom hogyan de segítek hogy meglegyen az 500 követőd youtube-on :)) És utólag is B.U.É.K

    VálaszTörlés
  6. Jajj :) nem is hiszem el, hogy ilyen kedvesek vagytok!!!!! FashionlandMakeup nagyon köszönöm, nagyon meghatódtam!!! :)

    VálaszTörlés
  7. Boldog Új Évet neked is!!Gratulálok a szép sok követőhöz és a youtubos csatornádat egyszerűen imádom*-*

    VálaszTörlés
  8. Szia. én is szoktam olvasni a blogot, bár nem szoktam megjegyzést írni és ezt azért mondom mert lehet h sokan olvassák de nem írnak kommentet azaz attól még olvassák. A Chat partin én is szerettem volna részt venni a december 31.-ein de sajnos nem tudtam megnyitni a chatet ha elmagyaráznád még egyszer akkor talán a következőn ott leszek.(: még annyit h írtam az egyik videódhoz a sminkedet törölted le és még nem válaszoltál. Itt is fel teszem a kérdést. Az volt h minden nap letörlöd-e a sminked iskola után vagy csak most a videó kedvéért. és h milyen típusú iskolába jársz ( gimnázium, általános iskola vagy szakközép iskola ), csak azért mert én általánosba és nem engedik meg a sminket, sőt még a körömlakkot se. . -.-'

    VálaszTörlés
  9. Szia! Én írtam Neked YouTube on szóval nem tudom, hogy miért nem kaptad meg... Igen, legtöbbször letörlöm a sminkemet suli után. Gimibe járok és ott mindent megengednek. A chat-rôl pedig csak annyit tudok mondani, hogy regisztrálnod kell és utána beírni azt a linket amit már leírtam postban (www-blogtv.com/People/Nuckuruc) és akkor elvileg meg kéne, hogy jelenjen. :)

    VálaszTörlés
  10. Bocsi akkor lehet h pont akkor néztem meg mikkor még nem válaszoltál, tényleg bocsi:D Akkor már megértem h tudsz sminkelni.(: Igen addig meg tudtam csinálni meg is kerestem azt az ablakot meg minden de mikkor rá kantintatom akkor ki hozta h jelöljelek barátnak azt hiszem, bár nem nagy az angol tudásom. Jó akkor megjelöltelek és utána meg azt írta ki h nem vagy a barátom és nem tudok csatlakozni és ezt már nem értettem.

    VálaszTörlés