Tag - Te mit választanál?

By | 11:06 1 comment

Tag – Te mit választanál?

Katie-nél olvastam ezt a tag-et, élveztem a kitöltését!
Ha van kedvetek, csináljátok meg ti is!:)

Porpúder vagy kompakt púder? 
Kompakt púdert választanám, mivel én azt használok és nincs vele semmi bajom, meg vagyok vele elégedve.

Szemceruza vagy szemhéjtus (folyékony/krémes)?
Krémes szemhéjtus. Szerintem ez a legtartósabb és ezzel lehet a legszebb eredményt elérni. Könnyû kezelni.

Tartós szemöldökfestés vagy szemöldökceruza? 
Hát én egyiket sem szoktam. Ha nagyon választani kell akkor inkább a szemöldökceruza.

Tincses műszempilla vagy soros műszempilla?
Én a sorosat választanám ha használnék mûszempillát. :)

Korrektor: alapozó előtt vagy után? 
A karikákra előtt, ha máshova is kell, akkor utána.

Primer vagy sminkfixáló? 
Primer. Bár még nem használtam sminkfixálót.

Alapozó vagy BB krém?
Am... egyiket sem használom, de a BB krém a szimpatikusabb, de nekem nem kell, hogy BB legyen, csak színezett hidratáló.

Szájfény vagy rúzs? 
Szájfény. A rúzsokat is szeretem, de hétköznapokon általában csak szájfényt teszek fel. 

Pigment vagy préselt szemhéjpúder?
Pigmentem még nincs, ezért a szemhéjpúdert választom.

Avon vagy Oriflame? 
Avon. Csak régi termékeim vannak tôlük mert nem nagyon szoktunk senkitôl sem rendelni, de az Oriflame-et nem ismerem.

Transzparens púder vagy színezett?  
Színezett. Még nem használtam transzparens púdert, de ha már lenne tapasztalatom akkor lehet, hogy másképp döntenék...

Színes smink vagy natúr smink? 
Natúr. Én ezt szoktam használni a mindennapokban, színeset csak bulikra vagy alkalmakra teszek fel.

Arcpakolás: lehúzható vagy lemosható? 
Nagyon ritkán használok pakolást, ha mégis, akkor inkább a lemoshatóak mellett döntök. 

Bronzosító vagy pirosító? 
Mindkettô, de az elmúlt hónapokban többet használtam bronzosítót, szóval ha választani kell akkor a bronzosító mellett voksolok.

Hajgöndörítés vagy hajegyenesítés? 
Egyiket sem szoktam gyakran, de mivel egyenes hajam van és így nem kell vasalnom a göndörítést választom.

Matt vagy csillogó? 
Húúú ez nehéz... a mattból és a csillogóból is van ilyen is megy olyan is... hát én a kettô között lévôt választanám ha van ilyen, egyébként nem tudok dönteni.

Hosszú pillák vagy dús pillák? 
Dús. Szerintem nem szép ha valakinek 3 szál extra hosszú pillája van. Sokkal jobb ha dús, de nem annyira hosszú.

Élénk színű körömlakk vagy natúr színű körömlakk?
Mostanában élénk, de volt néha rákapok a natúr színekre is.

Hajmosás este vagy hajmosás reggel? 
Este. Reggel erre nincs idôm, se kedvem.

Dm vagy Rossmann? 
Dm-ben veszem a testre/arcra való kozmetikumokat (szóval a beauty dolgokat) a Rossmann-ban a sminket. Ha választani kell akkor... NEM TUDOK.

Csillámpor vagy strasszkő? 
Egyiket se használok, de inkább csillámpor.

Borotva vagy gyanta? 
Egyiket se szeretem. Epilátort használok, de ha nem akkor borotva.

Műköröm vagy lakkozás? 
Lakkozás. Sosem volt mûkörmöm.

Rövid vagy hosszú haj? 
Hosszú. Magamat nem bírnám elképzelni rövid hajjal.

Élénk színű rúzs vagy nude rúzs? 
Nem szoktam rúzst használni, de ha igen akkor inkább az élénkek, de a nude sem rossz.

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

1 megjegyzés :

  1. Szia! Ezt a TAG-et én is kitöltöttem, ha gondolod, nézd meg: http://roseballerina.blogspot.hu/2012/06/tag.html
    Rose

    VálaszTörlés