2014-es évértékelés

By | 13:07 Leave a Comment
Hatalmas késztetést éreztem arra, hogy írjak egy évértékelő bejegyzést a 2014-es évemről. Voltak benne hullámhegyek és hullámvölgyek, de összességében a legsokoldalúbb és az eddigi legemlékezetesebb évet zárhattam. A rövidtávú céljaimat sikerült elérnem, köztük, hogy legyek nyitottabb az emberek és a világ felé, elérjem a számomra tökéletes alakot, letegyem az angol nyelvvizsgát, illetve találjak munkát. Ezen célok elérése nagyot dobott az önbizalmamon és sokkal boldogabbá tettek. Ezeket mindenképpen szeretném folytatni, illetve tervbe került az egy-egy káros szokásomtól való szabadulás, a jogosítvány és a német nyelvvizsga megszerzése, a sikeres előrehozott érettségi illetve az egészségesebb életmód visszavezetése a napi rutinba. Ha legalább ilyen eseménydús év lesz a 2015, már boldog lehetek.


Words


A sok jó mellett természetesen engem sem kerültek el a negatív periódusok. Eddigi életem mélypontját is elértem, amely nagyon földhöz vágott, de egy kis idő és sok-sok gondolkozás után ráébredtem, hogy ez is (mint minden más) okkal történt, és ezáltal rengeteg új emberrel ismerkedhettem meg, és sok új élménnyel gazdagodhattam, amelyeket nem tudtam volna megtapasztalni a változás és a komfortzónámból való (akaratom ellenére történő) kirobbantás hiányában. Higgyétek el, hogy bármennyire fáj valami, az idő mindent megold, csak legyetek türelmesek, és gondoljatok arra, hogy éppen az életed további részét formálják a történések, és rá fogsz jönni, hogy miért kaptad az adott nehézséget.

Rájöttem arra is, hogy minden szituációból a legjobbat kell kihozni és, hogy az egymáshoz való alkalmazkodás elkerülhetetlen, sőt létszükséglet, amíg meg nem tudod teremteni magadnak a saját életedhez szükséges feltételeket. Az alkalmazkodás nem egyenlő a megalkuvással és behódolással, de erről majd később.
Girl


Összességében a 2014 tele volt bulival, fesztiválozással, munkával, tanulással és tanítással, barátokkal, szerelemmel és viszonzatlan szerelemmel, újdonságokkal, első élményekkel és egy új életszemlélettel, ami sokkal jobbá tette a mindennapokat. Ezeket sok-sok gyakorlással és utánanézéssel sajátítottam el, és eljutottam arra a szintre, hogy most már magától értetődő, nem kell tudatosan koncentrálnom rá.

Remélem Ti is hasonlóan jó évet zárhattatok, mindenkinek sikerekben és boldogságban gazdag új évet kívánok!

Örülnék, ha akár kommentben vagy email-ben leírnátok, hogy milyen volt az elmúlt évetek, illetve, hogy miket terveztek 2015-ben!
Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

0 megjegyzés :