Harangvölgyi HydroCare Serum -TESZT

By | 0:59 Leave a Comment
Sziasztok!

Ma egy igazán érdekes termék tesztjét hoztam el Nektek!




Ez pedig nem más , mint a Harangvölgyi HydroCare serum. Ez egy anti-ageing termékcsalád, ezért nyilván nem az én bőrömre való, de a leírásában is benne van, hogy aknés, gyulladt bőrre is jó. Én nyilván ezt az oldalát tudtam főleg tesztelni. Ez a serum természetes anyagokból áll és azonnali hidratáltságot illetve rugalmasságot kölcsönöz a bőrnek, különlegesen magas Hyaluronsav és Kollagén tartalmának köszönhetően. Smink alá is használható, mivel azonnal felszívódik.


Ilyen volt a bőröm használat előtt. A homlokomon látszanak az aknék hegei, és nagyon gyulladt helyenként.

2013-09-09 21.16.35.jpg


Itt már látszik, hogy a gyulladás szinte teljesen elmúlt és sokkal egységesebb a bőröm. Ez a második használat után készült.

2013-09-11 06.13.57.jpg


A negyedik használat után szinte semmi sem látszódott a gyulladásból. Nagyon szépen regenerálta a bőröm.

2013-09-15 08.00.59.jpg

Nagyon meggyőzött a termék, tényleg használt. Napi 2x ajánlott a használata, az egyik reggel, a másik este. Megtisztított bőrre kell felvinni. Smink alá is fel tudtam használni, mert tényleg másodpercek alatt felszívódik. 1-2 pumpányit kell alkalmanként használni.

További információk a termékről és rendelés: http://www.harangvolgyi.hu/hu/home/

Remélem aki egy jó serumot keres, haszon információkat talált!

Szép napot Nektek! :)
Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

0 megjegyzés :