TAG #2

By | 12:06 4 comments
Sziasztok!

Itt vagyok a legújabb kérdezz-felelekkel! Remélem tetszeni fog!

1. Egyenes haj vagy göndör haj?

Nekem mindig is szög egyenes hajam volt, és ha be szeretném hullámosítani az is max. fél óráig látszik. Én jobban szeretnék jól formázható EGYENES hajat.

2. Szoli vagy önbarnítás?

Egyik sem, a bőröm viszonylag fehér, és még nyáron sem tudok rendesen lebarnulni, de nem szoktam egyik mórszert sem használni.

3. Kibírnád 2 hétig sminkelés nélkül?

Én mostanában ha megyek valahova mindig kisminkelem magam, de ha muszáj lenne, természetesen kibírnám, pláne ha nem megyek sehova.

4. Szemceruza vagy szemhéjtus (folyékony/krémes)?
 
A szemcerkákkal mindig meggyűlik a bajom tartósság ügyileg. Max. csak akkor használom, ha füstös sminket készítek. A szemhéjtusokból a krémes vált be nekem, mert általában sokáig fentmaradnak és könnyű kezelni.
 
5. Tincses műszempilla vagy soros műszempilla?
 
Ciki-nemciki, én még sosem hordtam műszempillát. Ha használnék akkor a sorosat mert szerintem azt könnyebb (legalábbis gyorsabb) felhelyezni és eltávolítani.
 
6. Korrektor: alapozó előtt vagy után?
 
Természetesen utána... nem is értem; van olyan ember aki előtte?
 
7. Alapozó vagy BB krém?
 
Most az ősz-téli időszakban alapozót használok, de tavasszal-nyáron BB krém.
 
8. Szájfény vagy rúzs?
 
Régen szájfényes voltam, de mostanában rákattantam a rúzsokra, mivel sokkal tartósabbak, és nem ragadnak stb.
 
9. Pigment vagy préselt szemhéjpúder?
 
Préselt szemhéjpúder természetesen! A pigmentekkel nagyon sok gond van, mert poroznak, potyognak, nehéz megfelelően adagolni.
 
10. Avon vagy Oriflame?
 
Egyiket sem szoktam használni, de mostanában rendeltem az avontól és egész jó minőségűek a termékeik.
 
11. Színes smink vagy natúr smink?
 
Natúr smink, mivel utcára szinte senki nem készít színeset (nem véletlenül)...
 
12. Arcpakolás: lehúzható vagy lemosható?
 
Mostanában nem használok maszkokat, de a lehúzható mindig is szimpatikusabb volt.
 
13. Bronzosító vagy pirosító?
 
Szeretem mindkettőt, de a bronzosítót jobban.
 
14. Hosszú pillák vagy dús pillák?
 
Dús!
 
15. Élénk színű körömlakk vagy natúr színű körömlakk?
 
Az élénkekkel jobb barátságban vagyok mostanában.
 
16. Hajmosás este vagy hajmosás reggel?
 
Mindig este! Még szinte soha nem mostam reggel...
 
17. DM vagy Rossmann?
 
Mindkettőt szeretem. A DM-et a Balea és Alverde miatt a Rossmannt a sminkek miatt.
 
18. Borotva vagy gyanta?
 
Gyanta.
 
19. Műköröm vagy lakkozás?
 
Lakkozás, én nem akarok műkörmöt mert nem tetszik.
 
20. Rövid vagy hosszú haj?
 
Lányoknál hosszú mindenképpen!
 
21. Élénk színű rúzs vagy nude rúzs?
 
Attól függ, hogy mivel és, hogy milyen hangulatom van. Mindkettőt szívesen alkalmazom.
 
22. Hányszor mosol arcot naponta? Mivel?
 
Egyszer, sajnos csak este van kedvem és akkor natúr szappannal.
 
23. Milyen bőrtípushoz tartozol?
 
Száraz, ezért nincsenek pattanásaim sem nagyon, max. a T- zónában nagy ritkán.
 
24. Használsz bőrradírt? Milyet?
 
Mostanában nem használok.
 
25. Vannak szeplőid?
 
Igen sajnos és utálom is... xD
 
26. Tudod, hogy milyen árnyalatú a bőröd?
 
Sajnos nem, de ha valaki meg tudná mondani örülnék neki...
 
27. Milyen gyakran bököd ki a szemed szemceruzával?
 
Nem szokásom szerencsére. :)
 
28. Vettél már sminket az e-bay-en?
 
Nem, a sok hamisítvány  miatt.
 
29. Szereted a drogériás sminkeket?
 
Nagyon!!!! Szuper minőségűek és olcsók!
 
30. Gondoltál már rá, hogy smink leckéket vegyél, sminkes iskolába járjál?
 
Nem. Most ez furán fog hangzani, de a magyar sminkesek (akik elvileg iskolát végeztek ) sminkeik nem hatnak meg... sőt meg merném kockáztatni, hogy tudnék hasonlókat csinálni magam is.
 
31. Mi az a sminkes hiba, amit legjobban utálsz?
 
A szájkontúrt vagy a "mindenből túl sokat teszünk fel" témát.
 
32. Melyik hírességnek tökéletes mindig a sminkje?
 
Nem szeretem Kim Kardasiant , de a sminkjei nagyon szépek.
 
33. Mit gondolsz a sminkről?
 
Önkifejezés, önbizalomtuning és szórakozás a készítése. :)
 
Remélem tetszett!
 
Niki
Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

4 megjegyzés :

  1. Szia!
    Tetszett a TAG!
    Új videókra nem számíthatunk?

    VálaszTörlés
  2. nálam 23:03 van de azt írja h elöbb raktam ki, nemértem :S xd
    am raksz ki valami unisex dolgot?:D mondjuk cipô téma vagy ilyesmi:D

    VálaszTörlés
  3. :DD én pl. a korrektort mindig alapozás előtt használom :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is az elsô a korrektorozás... az alapozó csak utána :)

      Törlés