Őszi ruhaszett bőrszoknyával

By | 12:49 9 comments
Sziasztok!
Mint azt Niki tegnap említette, csatlakoztam a bloghoz, és ma szerettelek volna meglepni titeket ezzel az outfit-posttal. A képeket a hétvégén csináltuk, és minden az évszakhoz illően van kitalálva. Remélem, tetszeni fog!
A ruhaszett, amit összeállítottunk, tökéletes lehet iskolába, randira, de baráti összejövetelekre, házibulikra is tudom ajánlani. Az egyik idei őszi sláger-azt hiszem, ezt nyíltan kimondhatjuk- a bőr. Legyen szó bőrbetétes leggingsről, dzsekiről vagy szoknyáról, ebben az időszakban mindegyik elképesztően stílusos. Nagyon jól lehet variálni fehérrel, bordóval, halvány-púderszínnel, khakizölddel vagy akár pirossal (amivel egy kicsit vadabb, "rockosabb" összeállítást is össze lehet hozni), viszont feketével nem a legjobb, mert túl sötétnek hat az összkép. Mi egy piros-fekete outfitet alkottunk, fekete fűzős cipővel és antik hatású karkötőkkel.
A fodros szoknyával azonban vigyázni kell: csak olyan embereknek áll jól, akiknek viszonylag vékony csípőjük és combjuk van! Akik nem biztosak benne, hogy előnyös lenne számukra a fodros/ rakott szoknya, inkább válasszák a szűk szabásúakat! Ha viszont valaki a szűk szoknya mellett dönt, azt tudom ajánlani, hogy a pulcsit nem kell mindenképpen betűrni. Nekem személy szerint nagyon tetszenek a szűk szoknya-bő póló/pulcsi párosítások, úgyhogy hajrá! A bőr ruhadarabok viselésekor nagyon fontos, hogy bátran kombináljuk különböző színekkel, és ne féljünk egy kis játékos, bohókás vonalat vinni az outfitbe. Elképesztően sokat tud dobni rajta!


 A ruhadarabokat a következő helyeken találjátok meg:
Pulcsi: Pull&Bear
Szoknya: 3 éve Vero Moda márkájú volt, de szerintem Stradivariusban, Bershkaban vagy Zaraban lehet találni hasonlót :)

Körömlakk: Essence
Cipő: Bata

Remélem tetszett az első postom, és nagyon örülök hogy itt lehetek! További szép estét mindenkinek!
Bori


Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

9 megjegyzés :

  1. Gratulálok! Nekem nagyon tetszik ahogyan írsz, és a képeid nagyon gyönyörűek! Csak így tovább! ;) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nagyon aranyos vagy, köszönöm! Még soha nem csináltam ilyet, szóval nagyon jól esik:)

      Törlés
  2. Nagyon jók lettek a képek, nagyon tetszenek a szegecsek a felső nyakrészénél! :)

    VálaszTörlés
  3. Húúú nagyon tetszik a rucid *-* látom te is kezded úgy mond megtalálni önmagad. Én is végre elérkeztem arra a pontra megannyi hülyeség kipróbálása után hogy igen én ebbe meg ebbe érzem jól magam. Aztán hogy másoknak nem tetszik ,akkor ez van xD.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igazság szerint mixeltük Bori ruháit az enyémekkel, szóval ez olyan közös stílus, de nekem nagyon tetszik és én is szívesen hordanám

      Törlés
    2. Ohh az is szuper x3 szerintem minden gond nélkül meg mivel szívesen akarod öltözködhetsz így mivel jól áll neked. Bár tök furcsa nekem ez a változás de jó :P.

      Törlés
  4. Az utolsó előtti kép nagy kedvenc, olyan jól el lett találva, meg a kis szegecsek nagyon jót tesznek annak a pulcsinak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is a szegecsek teszik széppé :) Niki

      Törlés