Készülj a nyárra velem! 2.rész

By | 10:18 5 comments
Sziasztok!

Ma már bele is kezdtem a programba. Lehet, hogy valaki már tudta, de én 3-4 évig versenyszerûen teniszeztem. Tavaly júliusban hagytam abba mert kiábrándultam belôle. Rengeteget kellett edzenei (napi 3-4 óra is volt akár, de volt amikor napi 5 órát nyomtam). Mondjuk szerintem ennek köszönhetem, hogy nem híztam el és a mostani állóképességemet is. A míg rendszeresen jártam (heti 4-5 alkalommal) semmi baj nem volt az alakommal mert olyan szinten sokat sportoltam abban az idôszakban, hogy bármit megehettem, nem látszott meg rajtam. Nagyon kemény edzések voltak (3 óra tenisz 1 óra kondi vagy 4 óra tenisz 1 óra kondi...).  Már a teniszedzéseken kifárasztottak minket, utána még jött a kô kemény erönléti edzés amely futásból, erôsítésbôl, gyorsító feladatokból épült fel. A napi rutinom abból állt, hogy suli, edzés, tanulás, alvás. Semmire nem volt idôm és hétvégén még jöttek a versenyek. Nekem ez már túl sok volt, az edzések miatt hanyagolnom kellett a barátaimat és a külön programokat. Annyira elhidegûltem a sporttól, hogy 2011. júliusában abbahagytam a szüleim és az edzôim nagy bánatára. Próbáltak meggyôzni, hogy tök jól megy , meg, hogy még lehetne belôlem valami, de nem segített mert megutáltam ezt a sportot... Azt tisztáznunk kell, hogy nagyon jó sportról van szó, az elején nagyon szerettem de a nagy nyomás, kötelesség miatt már nem élveztem, hanem kötelességnek vettem. Ezért 9 hónapja már nem volt ütô a kezemben MÁIG....



Hogy miért írtam le ezt a nem rövid bevezetôt ahová beletömörítettem az elmúlt 3-4 évemet? Ez is a program része szóval akit untatott vagy nem is olvasta el, attól elnézést szeretnék kérni, nem akartalak fárasztani Titeket ezzel, csak a mai posthoz sok köze volt mivel rászántam magam és 9 hónap után ma újra ütôt fogtam a kezembe. Apával aki szintén amatôr versenyeken indulva teniszezik elmentem egy órás edzésre... Igen, nem tûnik nagy dolognak, de belül nagy csatákat vívtam magammal, hogy sikerüljön. Elmentük, bemelegítésként fututtunk 400m-t aztán nekikezdtünk. Még hab a tortán, hogy edzés elôtt találkoztam az egyik volt edzômmel aki marasztalni bírt régen és megígértem neki, hogy meggondolom, de ugye nem tettem és most ez így elég gázul alakult, de túléltem. Szóval elkezdtük az edzést és én az elején nagyon féltem, hogy hogy fog menni 9 hónap után, de legnagyobb meglepetésemre szinte ugyan úgy játszottam mint mielôtt abbahagytam. Ennek azért kicsit örültem .:) A másik pályán egy edzô meg is dícsért, hogy milyen dinaminkus vagyok. 1 óra a régi edzéseimhez képest meg sem kellett volna, hogy kottyanjon, de nagyon kifáradtam és a kezem is tropára ment mert ugye a nagyon erôs ütések miatt szorosan kell fogni és a kezem elszokott az ilyenfajta megterheléstôl szóval most csomó helyen felszakadt a bôr... Igazából bár kiszerettem a teniszbôl nagyon jól esett ez az egy óra edzés. (Annyira elfáradtam, hogy itthon kb. 3 órát aludtam délután :) mine egy óvodás:).

Ennyi is lenne ez a nem túl rövidke post, tudom, hogy ezzel nem sokat tudtam Nektek segíteni, de annyit azért leszûrhettetek belôle, hogy egy hosszú sportmentes élet után is vissza lehet térni. Ez segítsen benneteket a továbbiakban! Arra most jöttem rá, hogy a kétnaponti "Készülj a nyárra velem"post túl sok lenne, mert azt jelentené, hogy fele-fele arányban lennének beauty/fashion és sportos/életmódos postok és ez mégis csak egy beauty blog szóval kicsit már sok lenne a "jóból". Ezért úgy döntöttem, hogy heti szinten lesz egy bejegyzés a témához kapcsolva, de akkor elárasztalak Titeket, egyrészt több mondanivalóm lesz, másrészt Nektek is több tapasztalatatok lesz és így meg tudjátok osztani valem vagy a többi olvasómmal.
Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

5 megjegyzés :

  1. Szia!:)
    (Erika)
    Én mai napig teniszezek közel 3 éve. Télen abba hagytam mert a hideg hónapokban bevonulunk egy tornacsarnokba és csak nyáron megyünk ki..
    Aztán egyszer rászántam magam és elmentem télen. Nagyon jól esett hogy a régi csapat örömmel fogadott.:)
    Az edzőm meglepődött hogy én még élek:D
    És alig várom hogy jövő héten kimenjünk..Még nem teniszezek versenyszerűen de volt egy verseny amire sajnos nem tudtam elmenni, és remélem nem fogok úgy járni ahogy te.:((
    Ismerem az érzést amikor x idő után újból ütő a kezedben..Nagyon jó.
    Köszi hogy elolvastál.
    Puszi:Erika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én télen nyáron heti 4-5x 3-4-5 órát edzettem és szinte minden hétvégén verseny 3-4 éven keresztül... Picit sok volt xD köszi, hogy írtál! :)

      Törlés
    2. Én télen nyáron heti 4-5x 3-4-5 órát edzettem és szinte minden hétvégén verseny 3-4 éven keresztül... Picit sok volt xD köszi, hogy írtál! :)

      Törlés