Sunfleur teszt

By | 11:34 1 comment

Sziasztok!


Már említettem, hogy a Sunfleur-tôl kaptam két terméket tesztelésre. Több mint három hete érkezett meg a csomag, már nagyon vártam. Szerintem nagyon jó készítményeket árulnak. Én a Depigmenáló krém-gél-t és a Hajhulláscsökkentô 5 gyógynövényes sampont. Lássunk egy rövid termékbemutatót és utána jöhet a véleményem!


Depigmentáló krém-gél

Megelőzi, halványítja a szeplőket, májfoltokat 50ml



A mindennapos használatra ajánlott krém-gél nagy segítséget nyújt a bőrön jelentkező elszíneződések (szeplő, májfolt, parfümpermet helye, időskori pigmentfoltok) halványításában, illetve az újabbak kialakulásának megakadályozásában.
  • A készítmény felgyorsítja a sejtek megújulását, a Glucon-sav keratolitikus hatását felhasználva a bőrszövet erősen pigmentált sejtjeinek eltávolítását a bőrfelszínről.
  • A könnyen kenhető, azonnal beszívódó, lágy krém kellemes érzetet biztosít.
  • A krém sejtvédő anyagokat és fényvédőt is tartalmaz, így nappali használatra is kiválóan alkalmas.
  • A termék használata egész évben folyamatosan javasolt.
Azért ezt a krémet választottam mert nagyon rég kûzdök a szeplôimmel. Örülök, hogy e mellett döntöttem, mert nagyon pozitívan csalódtam a termékben.

VÉLEMÉNYEM:
  • Az én arcbôrömet nagyon jól hidratálja, ha reggel bekenem, az egész nap folyamán hidratáltnak érzem az arcomat.


  • Nem zsírorítja az arcomat, más hidratálók esetében fôleg a T zónában az arcom erôsen zsírosodott és fénylett, ennél a terméknél ezt nem tapasztaltam.


  • ELHALVÁNYÍTOTTA A SZEPLÔIMET! Azért ezt a terméket választottam mert a szeplôvel már hosszú ideje kûzdök. Bátran elmondhatom, hogy három hét alatt a szeplôim kb. 40% -kal halványabbak mint amikor elkezdtem használni.

  • A csomagolása nagyon szép, igényes üveg tégely aminek a "kupakja" tükrös és eléggé gyorsan koszolódik, mivel nagyon meglátszanak rajta az ujjlenyomatok.

  • Az illata olyan mint általában a hidratálóké, szóval aki nem szereti a krém illatot ( én szeretem ) annak ez az egy pont negatívumot jelenthet.
PONTSZÁM:  10/9.5



Hajhulláscsökkentő 5 gyógynövényes sampon

Hajhullás és korpásodás ellen 200 ml



A Sunfleur sampon zsálya, cickafark, bojtorján és csalán gyógynövények hatóanyagait tartalmazza. Rendszeres használatával csökkenti a hajhullást, fokozza a fejbőr vérellátását. A gyógynövények mellett alkalmazott speciális komponensek és vitaminok, együttesen gátolják a haj újrazsírosodását, és korpásodását. Hatásfoka nagymértékben növelhető a Sunfleur gyógynövényes hajszesz egyidejű használatával.

Erre a samponra nagyon kíváncsi voltam mert az utóbbi idôben nagyon kezelhetetlenné vált a hajam, gyórsan zsírosodott és nagyon hullott.

VÉLEMÉNYEM:
  • Régen maximum 3 napot bírt ki a hajam hajmosás nélkül, uána zsírossá és kezelhetetlenné vált, ezzel a samponnal három hét alatt kb. 5 napot is simán kibír.

  • Nyilván mindenkinek hullik a haja, de nekem extrém mennyiség. Nagyon megijedtem mert akárhova mentem, minden a hajammal lett tele. Ha régen 100%-osan hullott a hajam, most ez olyan 50%-ra csökkent le.

  • Akár ciki akár nem korpásodásra hajlamos a hajam sajnos (kb a legrosszabba tartozom zsírosodásra és korpásodásra hajlamos), de ez szinte 100%-osan megszûnt. Lekopogom, de egyáltalán nem vagyok korpás az utóbbi idôben, nagyon meglepôdtem mert vagy tíz féle samponnal próbálkoztam már, de csak ez hatott igazán.

  • Az illata nagyon megnyerô, gyógynövényes teára hasonlít, a színe nagyon szép márványos zöld.
PONTSZÁM: 10/10

A CÉG AKITÔL A TERMÉKEKET KAPTAM NEM BEFOLYÁSOLT A DÖNTÉSEMBEN! REMÉLEM TETSZETT A TESZT!

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

1 megjegyzés :