Zöldpolc rendelésem

By | 7:27 Leave a Comment
Sziasztok!


A mai alkalommal a Zöldpolc ökoboltjából való rendelésemet szeretném bemutatni Nektek. ezekből készültek a házi szappanjaim is. Remélem tetszeni fog, és egy kicsit ösztönözni tudlak benneteket a házi kencék elkészítésére.










Miért érdemes őket választani?




  • Környezetbarát és energiatakarékos termékek széles választékát kínálják.
  • Termék palettánkat folyamatosan bővítik.
  • Megbízható és korrekt partnerek .
  • Gyors szállítást biztosítanak.
  • Egy helyről szerezhettek be mindent.
  • Kis mennyiségű rendeléseket is kiszolgálnak.

Rengeteg féle/fajta környezetbarát terméket árulnak. Ha natúr kozmetikumot kerestek, itt megtaláljátok. A kínálat és a minőség is nagyon színvonalas. A honlapjukról több információval is találkozhattok.

Én személy szerint nagyon meg voltam elégedve a "kiszolgálással", a csomag nagyon gyorsan megérkezett.

Én három terméket szereztem tesztelésre, egy kókuszolajat egy finomítatlan sheavajat és egy nátrium-hidroxidot. Ezek mind a szappanfőzéshez kellettek, és általuk nagyon jó minőségű terméket tudtam létrehozni. Az árak is barátságosak és nem utolsó sorban a házi készítésű kozmetikumok sokkal "egészségesebbek" mint bolti társaik.

2012-06-21 12.46.47.jpg























Nekem eddig csak jó tapasztalataim voltak, ha nem szeretnétek kozmetikumokat készíteni belőlük, önmagukban is alkalmazhatók.

Temélem tetszett ez a kis poszt, és kedvet kaptatok a kozmetikum készítéshez!
Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

0 megjegyzés :