Máltai szerzemények

By | 0:45 Leave a Comment
Sziasztok!

Az elmúlt időszakban azért nem voltak posztok mert elutaztunk Máltára és ott tengettük napjainkat, de most már itthon vagyok, szóval megmutatnám Nektek azokat az apróságokat amelyeket vásároltam.

Azt tudni kell a sziget(ek)ről, hogy nagyon kevés vásárlási lehetőség van. Hétközben nem voltunk olyan helyen ahol lehetett volna, hétvégén pedig minden zárva volt ( konkrétan az egyetlen lehetőség). Ebből kifolyólag csak három dolog van, amelyből kettőt a repülőtéren szereztem be, a harmadikat pedig sikerült zárás előtt 5 perccel az egyik áruházban beszereznem.

 
Már valamennyien  tudhatjátok rólam, hogy magazin fanatikus vagyok. Gyűjtöm őket, rengeteget olvasom őket és szinte mindegyik "fajtából" veszek havi rendszerességgel. Azt is tudhatjátok, hogy imádom az angol nyelvet. Szóval a reptéren beszereztem egy angol Cosmopolitant  és egy Glamourt. A Glamour 340 oldalas o.O olyan vastag mint egy könyv. Yey végre egy kis olvasnivaló. A Cosmo 3. 50 euro a Glamour 3.90 volt.
 
 
 
Még vettem egy Sauve tropical coconut conditionert amihez járt egy dezodor is és 3.50 euroba került ami nagyon olcsó egy ilyen nagy (665 ml) balzsamért + egy dezodorért. Még nem használtam őket, de jönni fog egy teszt is róluk.
 
               
 
 
Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

0 megjegyzés :